به گزارش ایرنا، احمدرضا سمیعی روز سه شنبه درسی و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار قم با اشاره به این که بازرسی ها تا نیمه فروردین ماه ادامه دارد، افزود: دراین بازرسی ها 729 پرونده به ارزش 102 میلیارد و 689 میلیون ریال تشکیل شده است.
وی با بیان این که پرونده ها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، اضافه کرد: در نمایشگاه بهاره نیز 175 مورد بازرسی انجام و 16 پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شد.
نمایشگاه بهاره قم با 103 غرفه از ششم تا 12 اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های قم برپا شد.

** مدیرکل تعزیرات حکومتی قم نیز دراین جلسه گفت: از اول اسفندماه جاری تاکنون، تعداد 561 پرونده به تعزیرات ارسال شده که 526 پرونده مختومه شده و مجازاتی معادل 67 میلیارد ریال برای این تعداد پرونده صادر شده است.
ریاضی افزود: از 16 پرونده تخلف نمایشگاه بهاره، 13 پرونده مختومه و سه پرونده هم در حال رسیدگی است.

** رئیس اتاق اصناف قم نیز دراین جلسه گفت: 85 واحد از تعمیرکاران خودرو در ورودی های شهر آماده ارائه خدمات به زائران می باشند و چهار فروشگاه در شهرک پردیسان نیز فروش فوق العاده پوشاک و ارزاق دارند.
حسن احمدلو افزود: 34 واحد پوشاک، 19 واحد کیف و کفش، 30 واحد خوار وبار، 20 واحد آجیل و 10 واحد مواد غذایی در سطح شهر قم فروش فوق العاده دارند.

** مدیرکل دامپزشکی قم نیز دراین جلسه گفت: 41 تُن مرغ کشته شده از کشتارگاه بهاران قم و 80 تُن مرغ از سایر استان ها وارد قم شده که این امر در راستای کنترل بازار بوده است.
مهدی رفیعی افزود: از 80 تن مرغ توزیع شده، 30 تن مصرف خانوار بوده و 50 تن در کارخانه های فرآورده های گوشتی مصرف شده است.

** مدیرغله و خدمات بازرگانی قم نیز دراین جلسه گفت: از ابتدای شهریور تاکنون، هشت هزار و 672 تُن شکر تامین که از این مقدار، پنج هزار و 935 تن برای مصرف کنندگان صنف و صنعت حواله صادر که از این مقدار، سه هزار تُن وارد استان شده است.
بهزاد رادمنش افزود: روزانه 200 تن شکر از یکی از کارخانه های تهران به قم حمل شده و در حال حاضر 2 هزار و 737 تُن الباقی موجودی حواله در استان است و به هر اندازه ای که نیاز باشد تامین و تخصیص صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای تامین گندم و آرد اندیشیده شده، گفت: سهمیه فروردین ماه آرد از فردا بین نانواها توزیع می شود و گندم مورد نیاز نیز برای کارخانه ها تخصیص و توزیع شده است.
رادمنش خاطرنشان کرد: آمادگی کامل داریم در چند نقطه از سطح شهر، چادرهای توزیع نان تازه از هفت صبح تا 10 شب برای همه مسافران و زائران برپا شود.
سی و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار و مسائلی از جمله علت افزایش قیمت مرغ، تامین میوه شب عید و نظارت بر اصناف بررسی شد.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.