به گزارش ایرنا، از روابط عمومی استانداری قم، سرمست در حاشیه این آیین با اشاره به قرار گرفتن قم در محور مواصلاتی چند استان کشور اظهار داشت: آزادراه های قم - تهران و قم - گرمسار دارای اهمیت راهبردی در حوز حمل و نقل می باشند.
وی با اشاره به تردد بسیار بالای وسائط نقلیه در مسیرهای مواصلاتی قم بیان کرد: از این رو تجهیز محورهای عبوری استان به پایگاه های خدمات رسانی و امدادی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
350 کیلومتر آزادراه، 400 کیلومتر بزرگراه و 500 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در قم وجود دارد.
این استان دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.
وی همچنین به صورت هوایی از آزاد راه قم - گرمسار و قم - تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت پایگاه های خدماتی و امدادی در این دو محور مواصلاتی قرار گرفت.
سرمست در بخش دیگری از برنامه های خود به صورت نمادین به پاک سازی حاشیه آزادراه قم - تهران از زباله پرداخت و گفت: باید مشارکت مردم در حفظ محیط زیست بویزه در ایام منتهی به آغاز سال نو جلب شود.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.