محمدجواد متقیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری هفته نهایی این رقابت ها در تهران گفت: بانوان تیراندازان قم در مجموع تفنگ و تپانچه بادی با ایستادن در رده پنجم این رقابت ها مانع از سقوط خود به لیگ دسته اول شدند.
وی با اشاره به حضور هفت تیم در لیگ برتر بانوان افزود: سطح این رقابت ها بسیار بالا بوده به گونه ای که در هفته چهارم این مسابقات، ورزشکاران حاضر در این لیگ موفق شدند تا 2 بار رکورد ایران را ارتقا دهند.
دبیر هیات تیراندازی قم، عملکرد عملکرد بانوان استان در این لیگ را نسبتا قابل قبول دانست و ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی ، همزمان این استان دارای 2 تیم در لیگ برتر بانوان و آقایان بود که نبود حامی مالی موجب شده تا زمینه اعزام و حضور این تیم ها به رقابت های لیگ برتر با چالش جدی مواجه باشد.
متقیان، حفظ 2 تیم آقایان و بانوان قم در لیگ برتر را هدف این هیات دانست و ادامه داد: در رده بندی نهایی و پایان لیگ برتر بانوان و آقایان ، تیم هیات تیراندازی قم در بخش آقایان با ایستادن در رده چهارم و تیم هیات تیراندازی قم در رده بانوان با کسب عنوان پنجم موفق به استمرار حضور خود در لیگ برتر شدند.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت از تیم های لیگ برتری تیراندازی اظهار داشت: وضعیت تیراندازی نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت و هزینه های اعزام تیم به لیگ برتر رشد بسیار زیادی داشته است که اگر حمایت لازم دراین زمینه صورت نگیرد، احتمال انصراف این تیم ها از لیگ برتر در فصل آینده وجود دارد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.