به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم در مصلای قدس، با اشاره به تصویب این نهاد انقلابی در 22 اسفندماه سال 1358 به فرمان امام خمینی، یاد شهیدان را گرامی داشت و افزود: قم نزدیک به شش هزار شهید، 11 هزار جانباز و 596 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.
وی با تقدیر از مراجع عظام تقلید و ائمه جمعه در زمینه ارج نهادن به خانواده گرامی شهدا و مقام شامخ شهیدان اظهار کرد: بیش از هشت هزار دیدار در استان قم با خانواده معزز شهیدان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه 77 گلزار شهدا در این استان داریم، اضافه کرد: 75 هزار برنامه های آموزشی در قم داشته ایم و به 35 هزار تن ارائه خدمات مشاوره ای صورت گرفته است.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود، درباره بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: خواسته خانواده های محترم شهیدان، جانبازان و ایثارگران این است که نخبگان و اندیشه ورزان کشور در اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنند.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ ای رهبر معظم انقلاب، بیست و یکم بهمن ماه امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
وی همچنین به تهدید نرم دشمن اشاره کرد و گفت: انتظار داریم همه کسانی که دلشان برای اسلام می سوزد، برای مقابله با تهدیدات دشمنان آماده باشند.
بر اساس این گزارش، پیش از برگزاری آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه، میز خدمت در مصلای قدس با حضور مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.