به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه در گفت و گویی افزود: با انهدام این باندها، 8 دستگاه خودرو توقیف شد و 15 تن نیز دستگیر شدند.
وی در ادامه با اشاره به اهتمام پلیس قم نسبت به برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر، اظهار داشت: با توجه به این که برخورد با عاملان اصلی مواد مخدر از دغدغه های مردم است، پلیس قم در سال 97 علیه شبکه ها و باندهای قاچاق مواد مخدر سالی طوفانی را آغاز کرد که در سال 98 نیز این امر با شدت بیشتر استمرار خواهد داشت.
وی با بیان این که پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در جمع آوری معتادان متجاهر مصمم است، تصریح کرد: پلیس قم امنیت توزیع کنندگان مواد مخدر سلب کرده است و در سال جاری 150 عملیات علیه باندها و شبکه های قاچاق مواد مخدر اجرا و بیش از 6 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از تریاک، حشیش و هرویین کشف شده است.
وی دلیل عمده این کشفیات را قرار داشتن قم در محور مواصلاتی 17 استان کشور دانست و تصریح کرد: انتقال مواد مخدر بیشتر از مبدا استان های جنوبی به مقصد مرکز و استان های شمالی صورت گرفته که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است.
آقاخانی با بیان این که امسال کشف مواد مخدر در استان قم نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است، بر ضرورت آگاه سازی بیش از پیش خانواده ها نسبت به آفت های مواد مخدر تاکید کرد.
فرمانده انتظامی قم با تذکر و اخطار به قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: قم استانی زنده و پویاست و این اطمینان را به مردم می دهیم که نگذاریم به پویایی استان خدشه وارد شود.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.