به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل بهزیستی قم، احمد حیدری روز شنبه در گفت و گویی افزود: بر اساس تفاهم نامه میان بهزیستی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، طرح احسان ماندگار(هبه) از ابتدای اسفند آغاز شده و تا 20 اسفندماه نیز در این استان ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این طرح در سال های گذشته نیز اجرایی شده و با استقبال خوب شهروندان قمی مواجه شده است، گفت: از همشهریان درخواست می نماییم لوازم خانگی برقی شامل یخچال، ماشین لباس شویی، تلویزیون، جاروبرقی، فرش و لوازمی که سالم و قابلیت استفاده را دارند برای تامین وسایل خانگی مورد نیاز خانواده های تحت پوشش اهدا نمایند.
وی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت مددجویان و خانواده نیازمندان مورد تاکید این اداره کل است، افزود: شهروندان جهت مشارکت در این طرح ضمن تماس با شماره تلفن 137 شهرداری قم اقلام مازاد و قابل اهدای خود را اعلام می نمایند و کارشناس ارزیاب طرح با کارت شناسایی مشخص به منازل شهروندان مراجعه نموده و کالای اهدایی را ارزیابی می نماید.
حیدری ادامه داد: کالاهای خانگی اهدایی خانواده ها در این طرح توسط کارشناسان ارزیابی می شود و بعد از تایید لازم نسبت به انتقال و تحویل به مددجویان نیازمند اقدام می شود.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.