به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی جمعه شب در یادواره 85 شهید محله تولید داروی قم در مسجد ولیعصر (عج) این شهر اظهار داشت: در جریان مبارزه هر چه قدر رقیب قدرتمند باشد، هماوردی کردن با او و شکست دادن آن لذت بخش تر است.
وی بیان داشت: امروز آمریکاییها با آنکه خود را ابرقدرت جهان می دانند در برابر نظام توان انجام هیچ کاری را نمی توانند انجام دهند و فقط نعره می کشند.
وی این اقتدار و عزت را بیش از هر چیز ناشی از حرکت بر مدار دین، خدا، رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد: عربستان هر روز چندین میلیون بشکه نفت را در حلقوم آمریکاییها می ریزد، و گاو شیرده آنها محسوب می شود، و تا روزی که شیر دارد آن را دوشیده پس از تمام شدن شیرش نیز او را از بین می برند.
جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس خاطرنشان کرد: مسئولان کشور در صورتی که درپای میز مذاکره مطابق سبک و سیاق شهدا تکلیف مدارانه عمل کنند، به طور حتم موفق خواهند شد.
وی همچنین حرکت در مسیر ولایت را امتداد راه شهیدان توصیف کرد و افزود: اگر سبک زندگی و سیره شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، بر همه مشکلات فائق می آییم.
وی یادآور شد: روزی که نخستین کشتی حامل کمک های بشر دوستانه ایران عازم یمن شد، همه در دنیا بسیج شدند و سایه به سایه کشتی ما آمدند تا جلوی آن را بگیرند ولی موفق نشدند.
سردار قاآنی همچنین خاطرنشان کرد: دشمن طی هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد ولی هر چه تلاش کرد نتوانست چگونه جنگیدن را تحمیل کند.
وی اضافه کرد: ما بر مبنای آموزه هایی حضرت امام (ره) جنگیدیم و امروز نیز بر اساس آنچه که رهبر معظم انقلاب تعریف کردند با عزت جلو می رویم.
وی گفت: آمریکایی ها در برابر مقاومت ملت ایران درمانده شده و هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا به صراحت اذعان کرد که جمهوری اسلامی تنها مشکل ما در جهان است و هر کجای دنیا می رویم فقط این کشور را می بینیم.
قاآنی بیان کرد: اکنون اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی به همه نقاط جهان نفوذ پیدا کرده و این هنر انقلاب اسلامی می باشد که بواسطه قرار گرفتن زیر چتر ولایت حاصل شده است.
جانشین سپاه قدس گفت: هیچ کدام ما کاره ای نبودیم و آن کسی که ما را دراین مسیر درست قرار داده به جز ولایت نبوده است، و اگر می خواهیم زندگی با عزت داشته باشیم، زیر پرچم ولایت بودن را نباید فراموش کنیم.
وی تاکید کرد: هر کس و هر قشری چه با نام خدا و یا ادبیات غیر دینی و سکولار با ما سخن بگوید، اگر ته حرفش این بود که ما را با ولایت فاصله دهد دانسته یا نادانسته اشتباه می کند.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.