به گزارش ایرنا، بهرام سرمست عصر سه شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل قم در تالار امام جواد(ع) استانداری اظهار داشت: این مساله که چرا تا این زمان برای خروج دام از استان غافلگیر شدیم و اجرای طرح مذکور بواسطه بحث هایی دچار تاخیر شد، باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی بیان داشت: مشخص است که هم پیش بینی ها در این خصوص ضعیف بوده و هم بخشی از اقدام های پیشگیری از این معضل، فقط روی کاغذ بوده و عملیاتی نشده است.
استاندار قم تاکید کرد: نیازمند ارائه راهکارهای عملیاتی از سوی همه کارگروه های شورای پدافند غیرعامل استان در سال 98 هستیم.
سرمست با تاکید بر ضرورت شناسایی دقیق تهدیدها و همچنین بروزرسانی آنها گفت: در سازمان پدافند غیرعامل همواره با مجهولات و تهدیدهایی مواجه هستیم که هر سال در مقایسه با سال قبل تغییر می کنند، به همین علت باید تهدیدها را به دقت شناسایی کنیم.
وی همچنین با اشاره به اهمیت وظایف کارگروه صنعت شورای پدافند غیرعامل اذعان داشت: مسئولان حوزه صنعت در شرایط حاضر فقط به یک راهکار واحد اکتفا نکنند و راهکارهای گوناگون در حوزه های مختلف اقتصادی را طراحی نموده و ارائه نمایند.

** محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم نیز در این جلسه گفت: در خصوص کنترل و مدیریت ورود و خروج دام از شهرک دامشهر استان با همکاری اداره کل دامپزشکی قم طرح خوبی آماده شده و بزودی به استاندار ارائه خواهد شد، تا در مورد اجرای آن تصمیم گیری شود.
شهرک صنعتی دامشهر قم یکی از بزرگ ترین میادین دامی کشور به شمار می آید. این شهرک صنعتی در سال 1375 به مساحت 664 هکتار در کیلومتر 13 محور قم -جعفریه احداث شد؛ 30 کاروانسرای دام در این شهرک وجود دارد و سالانه بین 600 هزار تا یک میلیون راس دام از استان های مختلف وارد میدان دامشهر می شود.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.