به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی روز سه شنبه درپنجمین نشست سالانه مدیران نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری های سراسر کشور درقم ،افزود: از سوی دیگر آنها از فضای مجازی به ویژه بازی های یارانه ای بیشترین استفاده را می کنند و ما پایین ترین بهره را برای پیشبرد اهداف خودمان به دست می آوریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های دشمنان اسلام برای ضربه زدن به نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: افرادی در خارج از مرزهای کشور درحال انجام اقداماتی هستند، این درحالیست که ما خواب هستیم و باید تحرک بیشتری را درمقابله هجمه های آنها داشته باشیم.
وی ادامه داد: باید با تلاش و مجاهدت ، این نظامی که ودیعه ای است و خون بسیاری از شهیدان پای آن ریخته شده را حفظ و حراست کنیم.
خلیلی در بخش دیگری از سخنان خود توجه جدی به نظارت و ارزشیابی را با اهمیت دانست و گفت: نظارت و ارزشیابی با نگاه جدید باید مورد توجه قرار گیرد و این امر نیاز به آموزش دارد، ارزشیابی بدون علم و آگاهی گناه است.
وی اظهار داشت: فاصله ما با ارزشیابی مطلوب زیاد است و این امر نشان می دهد که باید کارها را با علم و آگاهی جلو ببریم.
وی گفت: درشرایط کنونی باید گستره نظارت را مشخص کرده و اقداماتی که در راستای بهبود آن نیاز است را مورد بررسی قرار دهیم.
خلیلی درپایان خطاب به شرکت کنندگان در نشست با بیان اینکه محیط معنوی قم برکت هایی در زندگی انسان ایجاد می نماید، افزود: حضور شما در این استان توفیق است ،سعی نمایید نهایت استفاده را ببرید.
پنجمین نشست سالانه مدیران نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری های سراسر کشور به مدت 2 روز با حضور مدیران کل نظارت و ارزشیابی استان ها با هدف ارتقاء کیفیت و تعالی سازمانی در ساختمان آموزشی قوه قضاییه در قم آغاز شد.در این نشست وحید میرحسینی مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه سخنرانی کرد.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.