به گزارش ایرنا، وحید میرحسینی روز سه شنبه در پنجمین نشست سالانه مدیران نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری های سراسر کشور، در قم افزود: از دوران تبیین نظارت و ارزشیابی عبور کرده ایم، تعامل با واحدها، همکاران و تبیین موضوع را پشت سر گذاشته و جایگاه خود را پیدا کرده ایم.
وی با بیان اینکه به سمت تعالی نظارت، ارزشیابی و ارتقاء کیفی می رویم، اضافه کرد: کارهای بزرگ و با برکتی برای کیفی سازی اقدامات انجامو تلاش شده مولفه های ارزیابی را با کمک مدیران روان تر، واقعی تر، آسان تر و امکانپذیرتر کنیم.
وی با اشاره به اینکه تعالی نظام ارزشیابی همچنان جای کار دارد، ادامه داد: گزارش هایی که رئیسان کل در حوزه بازرسی ارائه کردند، موجب خوشحالی است و برای نخستین بار اقداماتی برای کنترل امور در استان ها انجام شده که در اثرگذاری بازرسی ها بسیار کارآمد بوده است.
میرحسینی بیان کرد: در این راستا اقدامات را از برگ شماری پرونده ها که در استان ها مغفول مانده بود، آغاز و تا پاسخگویی به مردم و خدمات صحیح با نگاه مناسب و انتقال تجربه دنبال کردیم .
وی با تاکید بر اینکه آگاهی همکاران موجب تسریع و تصحیح کارها می شود، افزود: به عنوان مثال در یکی از استان ها ماهیانه 600 پرونده به دلیل نقص پرونده از دادگاه تجدید نظر به دادگاه عمومی بازمی گشت که با نظارت، بازرسی ها، کنترل های صورت گرفته، تعهد مدیران و رفع نواقص، این تعداد به 100 پرونده کاهش یافته است.
مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه اضافه کرد: در چهار سال گذشته توانستیم ضمن ارتباط موثر با جامعه مخاطبان و ماموریت هایی که برای نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری ایجاد شد، انتظاری که مسئولان قوه قضاییه از این اداره کل داشتند را برآورده کنیم .
وی خاطرنشان کرد: مسئولان قوه قضاییه انتظار داشتند نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری جایگاهی مثل ارزشیابی قضات ایفا کند که به لطف الهی، با قصد قرب الهی و خدمت به مردم این نهال تقریبا دوران پایداری خودش را پیش رفته است.
وی ادامه داد: در این مدت با هدف تبیین نظارت و ارزشیابی در ستاد و استان ها، به صورت حضوری به 12 استان کشور سفر و جلسه هایی در راستای ارتقاء کیفیت کاری برگزار کردیم .
میرحسینی افزود: اداره کل نظارت و ارزشیابی قوه قضاییه به عنوان خدمتگزار در جریان چرخه دادگستری باید صحت، سرعت کار و رفتار مطلوب داشته باشد و نتیجه آن برای مردم و در راستای کمک به مدیریت های استانی نمایان شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال 98 با راه اندازی سامانه جامعی، کل اطلاعات کارکنان را برخط خواهیم داشت و کارکنانی که خدوم هستند در مسیر قدردانی و ارتقا قرار گرفته اند.
وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مردم، ابراز امیدواری کرد: کارمان را با تقوای الهی، کار جهادی و روحیه انقلابی برای خدمتگزاری به مردم دنبال کنیم .
پنجمین نشست سالانه مدیران نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری های سراسر کشور به مدت 2 روز با حضور مدیران کل نظارت و ارزشیابی استان ها با هدف ارتقاء کیفیت و تعالی سازمانی در ساختمان آموزشی قوه قضاییه در قم آغاز شد.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.