به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی تمرکز اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پایگاه چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد با یک دستگاه کامیون باری مقدار قابل توجهی تریاک را از استان جنوبی کشور با عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کند، بنابراین پس از اطلاع به پلیس مبارزه با مواد مخدر قم موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت کنترل آمد و شد خودروهای عبوری به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند و پس از 24 ساعت استقرار خودروی مذکور با بار روغن نباتی شناسایی و متوقف شد.
وی تصریح کرد: سپس خودرو کامیون جهت بررسی دقیق به مقر انتظامی پلیس منتقل و طی بازرسی تخصصی 74 کیلو و 400 گرم تریاک در قالب 5 بسته کشف شد.
آقاخانی گفت: در نهایت متهم به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

** برگزاری جشنواره پلیس و امنیت در قم
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم نیز ضمن تاکید بر ضرورت امنیت فراگیر به عنوان پیش نیاز تمام فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اظهار داشت: دشمنان با درک اهمیت این موضوع تمرکز خاصی برای اخلال در امنیت و جلوگیری از پیشرفت کشور دارند.
سرهنگ مهرداد حاجی زاده گفت: معاونت اجتماعی پلیس قم همواره در یک هم افزایی با اصحاب رسانه سعی نموده است اثربخشی و پایداری امنیت افزایش یافته تا آسیب های اجتماعی به حداقل ممکن برسد.
وی اضافه کرد: به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم و با همکاری و مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جشنواره پلیس و امنیت تا پایان سال جاری در بخش‌های مختلفی اعم از خبر، گزارش و عکس در استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: همشهریان می توانند آثار خود را تا دهم اسفندماه سال جاری به آدرس mailpolice2580@gmail.com ارسال کنند.
وی با بیان این که پلیس با تعامل و همکاری با اصحاب رسانه امنیت اجتماعی را در جامعه نهادینه می کند، تاکید کرد: فرهنگ‌سازی پایه‌های امنیت را در جامعه مستحکم می کند.
حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 14 هزار و 491 پرونده از ابتدای سال جاری در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری های استان در حوزه هایی شامل مسائل خانوادگی، اجتماعی، حقوقی و غیره رسیدگی شده است.
وی افزود: از مجموع پرونده ها، 6 هزار و 787 پرونده در کلانتری های استان رسیدگی که 79 درصد به مصالحه ختم شده و از چرخه انتظامی و قضایی خارج شده است.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.