به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز شنبه در نشست با روسای بسیج ادارات استان قم در استانداری قم، با بیان اینکه دشمنان کاهش اعتماد عمومی و ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام را هدف قرار داده اند افزود: برای دشمن هیچ تفاوتی بین دولت و نظام وجود ندارد و هدف از برنامه آنها ضربه زدن به اصل نظام است.
وی فرصت خدمت به مردم را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: مسئولیت امانتی الهی است که خداوند به ما داده و از آنها باید در راستای خدمت به مردم بهره گرفت.
وی برنامه محوری را اصلی مهم در تمامی سیاست های اجرایی دانست و افزود: در عزل و نصب ها و ارزیابی عملکردها، افزایش رضایتمندی مردم دارای اهمیت ویژه است.
استاندار قم گفت: هر مدیری باید در جامعه هدف خود بیشترین رضایتمندی را از سوی مردم کسب کند و مدیرانی که ایجاد نارضایتی کنند در استان قم جایی نخواهند داشت.

** با افراد فاسد، قاطعانه برخورد می کنم
وی با بیان اینکه هویت افراد برای ما بسیار مهم است گفت: البته این جناح بندی ها و خط بندی های سیاسی نباید در کارهای توسعه ای و ارائه خدمات به مردم دخالت داده شوند.
استاندار قم با اشاره به سیاست های مدیریتی خود افزود: در برخورد با کسانی که فساد مالی و یا فساد اخلاقی داشته باشند اهمال نخواهیم کر و قاطعانه با آنها برخورد خواهم کرد.
سرمست افزایش روحیه خداترسی را مهمترین عامل بازدارنده دانست و بیان داشت: نباید کاری کنیم که مدیران شجاعت و خطرپذیری خود را در جهت خدمت به مردم از دست بدهند.
استاندار قم همچنین با بیان اینکه مدیران باید به اجرای سیاست های دولت پایبند باشند خاطرنشان کرد: در برنامه کاری خود نیز از مدیرانی پاک دستی که کارنامه موفق و برنامه عملیاتی داشته باشند استفاده خواهم کرد .

** همه محورهای منتهی به قم باید از نظر امکانات امدادی مجهز شوند
استاندار قم همچنین در دیدار با مدیرعامل و معاونان هلال احمر این استان، با بیان اینکه امروز کشورهای جهان برای حل مسائل خود به سمت سازمان های غیردولتی و مردم نهاد روی آورده اند گفت: هیچ تردیدی در ضرورت پشتیبانی دولت از هلال احمر وجود ندارد ولی این موضوع نباید موجب غفلت از ظرفیت داوطلبان و خیران در این سازمان امدادی شود.
وی ارائه مهارت های امدادی به عموم مردم را در راستای کاهش آسیب های ناشی از حوادث غیرمترقبه را ضروری دانست و تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات به ویژه رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار باید در دستور کار سازمان هلال احمر باشد.
استاندار قم گفت: در مناسبت ها و آیین های مذهبی از جمله نیمه شعبان، این استان پذیرای جمع کثیری از زائران است که باید برای پوشش جاده ها به ویژه در مناسبت های خاص، برنامه ریزی بلند مدت ترسیم و در این راستا از ظرفیت استان های همجوار نیز بهره مند شد.
سرمست همچنین خواستار ایجاد پایگاه هلال احمر در مسیر قم- گرمسار شد و گفت: همه محورهای منتهی به استان قم باید از نظر تجهیزات و امکانات امدادی مجهز شوند ضمن اینکه احداث مدرسه ی امداد و نجات بین المللی نیز می تواند به مرکزیت استان قم در بحث امداد و برندسازی برای هلال احمر استان کمک کند.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.