به گزارش ایرنا، در حالی که سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان مملو از جمعیت بود و تعدادی از تماشاگران پشت درهای بسته مانده بودند، هر 2 تیم هجومی و برای پیروزی مسابقه را آغاز کردند و این تیم قم بود که توانست گل نخست را در دقیقه 7 توسط محمدحسین کوهستانی به نام خود ثبت کند.
تشویق مداوم و مستمر تماشاگران قمی ادامه داشت و هر 2 تیم بر روی دروازه های حریف هجوم می بردند و تیم مس در دقیقه 17 توسط فرهاد فخیم به گل تساوی دست یافت و یک دقیقه بعد نیز سعید تقی زاده گل دوم مس را به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه 2 بر 1 به سود مس پایان یافت.
در نیمه دوم نیز هر 2 تیم با هجوم های بی امان تلاش می کردند که برتری خود را بر حریف دیکته کنند و تیم قم در دقیقه 25 توسط هاشم فرج زاده به گل دوم و تساوی دست یافت، اما بلافاصله مس توسط مرتضی عزتی گل سوم خود را به ثمر رساند.
در دقیقه 31 در حالی که مس دارای پنج خطا شده بود، تیم قم از روی نقطه پنالتی دوم توسط روح الله ایثاری به گل سوم و تساوی دست یافت، ولی مسی ها به حملات خود افزودند و در دقیقه 37 توسط ابوالقاسم عروجی به گل برتری خود دست پیدا کردند و ضربه دوم تیم قم از روی نقطه پنالتی دوم نیز برای این تیم ثمری نداشت و سرانجام این مسابقه با حساب 4 بر 3 به سود مس سونگون خاتمه یافت.
قضاوت این دیدار را حسین توانا، مسعود شفیعی، مجید اکبری و سید سجاد فتحی برعهده داشتند و بهمن غفاری ناظر داوری و کاظم حیدرزاده نماینده فدراسیون فوتبال در این مسابقه بودند.
در ترکیب سرخ پوشان تیم سوهان محمد سیمای قم؛ محمدرضا دهقانی، ناصر اطمینان، سید حسین رضوی، علیرضا وفایی، سید مصطفی موسوی خواه، روح الله ایثاری، محسن بخشی، سعید قاسمی، محمدحسین کوهستانی، هاشم فرج زاده، محمد کرمانی و مسعود ایازی پور به سرپرستی علی مسعودی و سرمربیگری حسین صبوری حضور داشتند.
در ترکیب تیم سپیدپوش صنعت مس سونگون وَرزَقان استان آذربایجان شرقی؛ علیرضا صمیمی، سعید مومنی، فرهاد فخیم، ابوالقاسم عروجی، محمدرضا سنگ سفیدی، مرتضی عزتی، بابک نصیری، ادرسون پینیرو داکروز، علیرضا عسگری، سعید تقی زاده، توحید لطفی و داوود تاج بخش به سرپرستی حسین شیخ الاسلامی و سرمربی گری اسماعیل تقی پور شرکت داشتند.
همزمان با این مسابقه در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی در اهواز، حفاری این شهر با حساب 3 بر 2 از سد گیتی پسند گذشت؛ دیدارهای برگشت این مرحله، جمعه آینده سوم اسفندماه امسال، ساعت 16 در شهرهای تبریز و اصفهان برگزار می شود.
در مرحله یک چهارم نهایی تیم های سوهان محمدسیمای قم با عبور از فرش آرای مشهد و مس سونگون با شکست شهروند ساری توانسته بودند به مرحله نیمه نهایی راه یابند.
مس سونگون در سال جاری قهرمان باشگاه های آسیا شد.
7406/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.