به گزارش ایرنا، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم در این جشنواره، با اشاره به اهمیت ورزش برای همه قشرهای جامعه در سنین گوناگون گفت: برای اعضای هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا ارزش خاصی قائل هستیم.
حمید نریمان اظهار کرد: از سال 1385 تاکنون قهرمانان خوبی داشته ایم و کسب مدال های جهانی و ملی، بیانگر توانمندی ورزشکاران این هیات ورزشی است.
وی بر ایجاد انگیزه و توسعه امکانات و فضاهای ورزشی برای ورزشکاران این هیات در 2 بخش خانم ها و آقایان تاکید و ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد شکوفایی و فعالیت بیشتر این هیات باشیم.
رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم نیز در این مراسم گفت: این جشنواره با شعار «40 سال ورزش، 40 سال افتخار، همگام با جوانان» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.
علی اصغر فرمانی پگا افزود: علاقه مندان برای عضویت در هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم می توانند به دفتر این هیات در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان واقع در ابتدای بلوار شهید صدوقی مراجعه کنند و یا با تلفن 32929044 تماس بگیرند.

** این جشنواره در 2 رشته ورزشی در 2 بخش زنان و مردان برگزار شد که در رشته تنیس روی میز در بخش زنان طاهره غفاری و در بخش مردان امیرحسین رنجکش و جواد فرمانی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در رشته دارت نیز در بخش زنان، افروز دولت و شیرین ماه سیفی و در بخش مردان ستار جندقی و بهمن ذکاوتی به عنوان نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند و همچنین رشته های نقاشی و فوتبال دستی، به صورت مسابقات جانبی در این جشنواره برگزار شد و از همه شرکت کنندگان در این 2 مسابقه تجلیل به عمل آمد.
ورزشکارانی که در هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا عضویت دارند، بر اساس نوع بیماری به 6 گروه تالاسمی، دیابت، اِم اِس، هموفیلی، همودیالیز و پیوند اعضا تقسیم می شوند و هر گروه بر اساس توانمندی هایشان در برخی از رشته های ورزشی فعالیت دارند.
ورزشکاران عضو این هیات در 13 رشته ورزشی فوتبال، اِسکواش، دو و میدانی، بولینگ، بوکس، بدمینتون، فِریزبی، شنا، دارت، پِتانگ، تنیس روی میز، تیراندازی و شطرنج فعالیت می کنند.
7406/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.