به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری عصر سه شنبه در بیست و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار قم در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: در این خصوص مذاکراتی با شرکت پشتیبانی امور دام کشور صورت گرفته و در کارگروه مرکزی تنظیم بازار نیز نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهوری تشکیل و قرار است تا پنجشنبه هفته جاری نحوه توزیع گوشت منجمد به استان ها ابلاغ شود.
وی تصریح کرد: به نظر می رسد با این راهکاری که در پیش رو است در ارتباط با توزیع سامان دهی بیشتری داشته باشیم، و در صورت تحقق این امر نیز از این وضعیت خارج می شویم.
وی یادآور شد: طبق آمار ارائه شده توسط پشتیبانی امور دام کشور واردات گوشت به قم در مقایسه با کل کشور به حدی بوده که تشکیلات پشتیبانی دام مورد اعتراض سایر استان ها حتی استان های بزرگ واقع شده، از این رو تلاش مجموعه جهاد کشاورزی استان قابل تقدیر است.
از ابتدای سال جاری تاکنون 345 تن گوشت گرم و منجمد گوسفندی، 607 تن گوشت گوساله منجمد، 718 تن مرغ منجمد و 475 تن مرغ گرم به نرخ دولتی در استان توزیع شده است.
معاون استاندار قم با تاکید بر اینکه نباید روند توزیع گوشت دولتی متوقف شود، چرا که یک شوک و تنش دیگری در جامعه بوجود می آید، گفت: پیشنهاد ما این است تا زمان ابلاغ بسته عملیاتی، این وضعیت محدود را به سمت نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی هدایت کنیم.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.