به گزارش ایرنا، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی روز دوشنبه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهر مقدس قم در جمع خبرنگاران، انگیزه مردم در چهلمین سالگرد انقلاب را مشابه سال 57 و پیروزی انقلاب دانست و افزود: ملت ایران در چهلمین سال انقلاب نشان داد که همانگونه که حفظ دین خود را واجب می داند حفظ نظام و انقلاب را نیز واجب می داند.
وی ادامه داد: دشمن؛ انقلاب، مردم، قدرت شیعه و مکتب اهل بیت(ع) را نشناخته است، مردم در راه تحقق آرمان های انقلاب به راه خود با قدرت ادامه می دهد و برخی بی تدبیری های مسئولان و مشکلات، این مردم را از مسیر انقلاب خارج نمی کند.
وی با تاکید بر این که مردم پای این انقلاب ایستاده اند گفت: انقلاب اسلامی پیوند عمیق با دین و عقاید مردم دارد و دشمن توان درک چنین پیوندی را ندارد.
آیت الله فاضل لنکرانی، انقلاب اسلامی را متفاوت از سایر انقلاب های دنیا دانست و گفت: پیام ملت ایران به دنیا و آمریکا این است که نه چهل سالگی بلکه ملت ایران جشن صدسالگی انقلاب خود را خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: پیام حضور ملت به مسئولان این است که آنها قدرشناس این مردم بوده و با تدبیر و مدیریت صحیح، نسبت به خدمت رسانی تلاش کنند.
وی گفت: مردم نباید در مسائل اقتصادی دچار مشکل باشند و مسئولان باید این مشکلات را رفع کنند.
7404 / 1175/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.