به گزارش ایرنا از مرکز خبر خوزه، وی روز سه شنبه در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه، راهپیمایی 22 بهمن را دشمن شکن و حضور گسترده مردم در چهل سالگی انقلاب را منحصر به فرد دانست و افزود: مردم در این راهپیمایی با وحدت و همبستگی مثال زدنی نشان دادند که با عزت، سربلندی و اقتدار پشت نظام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و به هیچ کشوری اجازه جسارت نخواهند داد.
وی ادامه داد: مردم عزیز و با عزت ایران اسلامی با این حضور گسترده، خواب دشمنان ملت را آشفته کردند و نشست سران کفر و دشمنان ایران را در هرکجا چه لهستان یا هر نقطه دیگر که باشد و هر نتیجه‌ای که بخواهند بگیرند از پیش به شکست کشاندند.
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند گفت: این مردم با ندای رهبری و با اعتقاد دینی و مذهبی به میدان آمدند و مسئولان باید قدردان این مردم به ویژه جوانان باشند.
وی با بیان اینکه مسئولان کشور باید بدانید که وظیفه آنها در مقابل این مردم بصیر و انقلابی، سنگین تر از گذشته شد افزود: تعلل و کوتاهی در انجام وظایف و خدمت به این مردم گناهی بزرگ است.
این مرجع تقلید، جمهوریت و اسلامیت را 2 آرمان امام راحل (ره) دانست و اظهار داشت: اسلامیت و جمهوریتی که امام بزرگوار برآن تاکید داشته‌اند در مواقع حساس کشور خود را نشان داده است.
وی گفت: اینکه امام خمینی (ره) بر روی اسلام تاکید می‌کردند برای این بود که مسلمانان روحیه ذلت پذیری ندارند و هر کجا ظلم و ستم ببیند بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی مقابل مستکبرین می‌ایستند و اجازه زورگویی نخواهند داد.
آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به جنایت صورت گرفته اخیر در عربستان گفت: دنیای استکبار کشتن کودک 6 ساله را در عربستان نمی‌بیند و حاکمان قبیله‌ای آن کشور را مجریان حقوق بشر معرفی می‌کند، ولی ایران با داشتن این مردم غیرتمند و مدافع نظام و انقلاب را ناقض حقوق بشر معرفی کرد.
وی تاکید کرد: این موضع گیری های متناقض دنیای استکبار به طور آشکار موجب رسوایی آنها خواهد شد.
در روزهای گذشته رسانه ها از شهادت کودک شیعه 6 ساله پیش چشمان مادرش در نزدیکی شهر مدینه منوره خبر دادند.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.