به گزارش ایرنا، بهرام سرمست روز پنجشنبه در هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قم، با اشاره به این که اولویت های سال 98 استان ، طرح های نیمه تمام است، افزود: دلیل اجرایی نشدن طرح های مصوب شده باید پیگیری و مشخص شود طرح ها چند درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس آن به استقبال اولویت های سال آینده برویم.
وی گفت: بخش خصوصی در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی نه تنها بازوی فکری، بلکه شریک و سهامدار عرصه خدمت رسانی دولت می باشند و از رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور تقاضا داریم جلسه کارشناسی دراین زمینه ترتیب داده شود.
سرمست ادامه داد: قبل از این جلسه نیز نظرات فعالان بخش خصوصی در میراث فرهنگی را فهرست بندی و به خدمت رئیس سازمان میراث فرهنگی منتقل خواهیم نمود.
وی با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در اولویت های توسعه استان، گفت: به صورت انفرادی به هدف های مدنظر نخواهیم رسید و نیاز است فعالان بخش خصوصی از جمله فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نهادهای مدنی را ساماندهی و متشکل تر نمایند.
وی ادامه داد: ساماندهی نهادهای مدنی باعث می شود در این جلسه ها بتوانیم به جای این که اظهارنظر متفاوت از جمع کثیری بشنویم، یک حرف جمع بندی شده از استان شنیده شود.
سرمست خاطرنشان کرد: مسائلی که در اختیار مدیریت استان است را پیگیری و ناهماهنگی بین دستگاه ها را مرتفع خواهیم نمود.
وی افزود: همچنین از رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درخواست داریم مسائلی که در سطح اختیارات ملی است را به ما تفویض نمایند.
هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، معاونان این سازمان و مسئولان قم در سالن جلسه های استانداری برگزار شد.
در این جلسه مصوبه های جلسه های قبل ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی شد و اولویت های استان قم در سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.