به گزارش ایرنا، علی لاریجانی، چهارشنبه شب در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران برون مرزی ورزشی قم در سالن همایش های بین المللی شهرداری، افزود: کسانی که امروز به ملت ایران جسارت می کنند فهم این را ندارند که مردم ماه با کنار زدن حکومت رژیم طاغوتی ثابت کردند که دارای روح بزرگی هستند.
لاریجانی ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان بین المللی دارای روح قوی هستند چرا که بدون روح قوی امکان انجام کار بزرگ وجود ندارد.
وی با بیان اینکه باید قدردان تلاش ورزشکاران برای سربلندی ایران اسلامی در میادین بین المللی بود گفت: قهرمانی در میادین بین المللی نیازمند روح و همت والا است و قهرمانان به طور قطع دارای روح و همت والا هستند.
لاریجانی با تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران در میادین بین المللی گفت: هر کس که برای نجات و سربلندی کشور کار بزرگی انجام می دهند به طور قطع قهرمان ملی هستند که شهدا را می توان قهرمانان ملی کشور دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که علاوه بر روح بزرگ دارای بزرگواری روح نیز هستند، افرادی جوانمرد و تاریخ ساز هستند.
وی گذشت را از مولفه های روح بزرگ و بزرگی دانست و گفت: باید در زندگی خود، تقویت مولفه های روح بزرگ از جمله گذشت را تمرین کنیم.
در این آیین که که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و بهرام سرمست استاندار قم و جمعی از مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان قم حضور داشت، از 25 مدال آور برجسته ورزش قم و 10 مربی و داور ورزشی قم تقدیر شد.
استان قم بیش از 45 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده دارد ضمن اینکه ورزش استان در سال 96 موفق به کسب 265 مدال از تورنمنت های بین المللی شدند که از این تعداد 25 مدال از مسابقات جهانی و آسیایی بوده است.
تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم مهدی علیدوست و همچنین رونمایی از سامانه بانک اطلاعاتی ورزشکاران استان از دیگر بخش های این برنامه بود.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.