به گزارش ایرنا، امام جمعه شهر قنوات قم در آیین افتتاحیه این طرح ها با بیان اینکه دهه فجر امسال بوی فاطمی دارد گفت: چهل سالگی انقلاب بلوغ انقلاب اسلامی و در این سال ها کسانی که در مقابل انقلاب ایستادگی کردند خار و ذلیل شدند.
حجت الاسلام رضا کرمی پور با بیان اینکه کشور در سایه ولایت فقیه پیشرفت های چشمگیری داشته است افزود: 22 بهمن ماه امسال، روز حماسه سازی دیگر ملت ایران خواهد بود و ملت ایران با حضور گسترده در این راهپیمایی پاسخ کوبنده ای به دشمنان خواهند داد.
وی افزود: دشمنان می خواست اجازه ندهد که انقلاب چهل سالگی خود را ببیند ولی به کوری چشم آنان ایران با قدرت راه خود را ادامه داد و همه توطئه ها را پشت سر گذاشت.

** بخشدار مرکزی قم نیز در این آیین با بیان اینکه حجم افتتاحیه های امروز نشان از توان دستگاه های اجرایی استان دارد گفت: در حوزه های آب، برق، گاز و بهسازی معابر در روستاهای قم کارهای بسیار زیادی در بخش مرکزی اجرایی شده است تا چهره محرومیت از این بخش برچیده شود.
سید داوود حاجی حسینی ادامه داد: اجرای طرح های عمرانی در راستای توسعه شاخص های زیرساختی در روستاهای قم از سرعت قابل قبولی برخوردار است.
وی افزود: واریزی دهیاری ها در سال 96 بسیار خوب بوده است ولی این اعتبارات در سال 97 به یک سوم کاهش یافت که این اعتبارات بار دیگر در بودجه سال 98 به یک سوم نسبت به سال 97 کاهش یافته است که درخواست پیگیری برای اصلاح این موضوع را داریم.

** گازرسانی به 20 روستای دهستان قمرود با اعتبار 75 میلیارد ریال، افتتاح طرح آب رسانی به روستاهای دهستان قمرود و 12 روستای بخش مرکزی با اعتبار 27 میلیارد و 400 میلیون ریال، افتتاح طرح های اصلاح و احداث شبکه برق به شهر قنوات و 14 روستای بخش مرکزی با اعتبار 12 میلیارد و 50 میلیون ریال و همچنین افتتاح طرح های دهیاری های بخش مرکزی از جمله 14 طرح عمرانی با اعتبار 23 میلیارد و 430 میلیون ریال از طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
افتتاح 20 طرح گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی قم با اعتبار 75 میلیارد ریال با لوله گذاری بیش از 100 کیلومتر شبکه گذاری، نصب سه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 3 هزار و 900 مترمکعب در ساعت، از دیگر طرح های بهره برداری شده بود که با اجرای آن 750 خانوار روستایی در قم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
احداث پست هوایی و شبکه فشار ضعیف برق رسانی به روستاهای کوه سفید و ملک قلعه با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، جمع آوری شبکه فرسوده و احداث شبکه جدید خود نگهدار در روستاهای قلعه سلطان باجی، کوه سفید، میرآباد، مشک آباد، ملک قلعه، ایلیخ بلاغی با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، احداث شبکه فشار قوی از شهرک صنعتی محمودآباد تا دهستان قمروز با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله طرح های زیرساختی بود که امروز به بهره برداری رسید.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.