نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مدیران پاک دست هر سه قوه کشور بسیار بیشتر از افراد در مظان اتهام هستند، گفت: قطعا نماینده مجلسی که ۱۷میلیارد تومان هزینه تبلیغات انتخاباتی کرده، نیت خیر ندارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، در مراسم تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تعاونگران استان قم که به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب  و در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: معتقدم حتی در دولت بنی صدر هم کار خوبی برای کشور شده، باید بگوییم و بدانیم که این خدمت به انقلاب و نظام است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جایگاه و منصب ماندنی نیست و بین افراد می چرخد بنابراین باید به مردم خدمت کنیم .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: البته فراموش نکنیم بی عرضگی‌های خود را، پشت دیوارهای تحریم مخفی نکنیم و کوتاهی‌ها را در هر عرصه‌ای بپذیریم.

وی بیان کرد: هنوز مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد یک جاهایی هنر داشته ایم و تحریم ها را دور زدیم یک جاهایی هنر بزرگتری نشان دادیم و به خودکفایی رسیدیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پزشکان ایرانی فرار مالیاتی دارند، گفت: پزشکان در سال باید ۷ هزار میلیارد تومان مالیات بدهند در حالی که ۱۳۰ میلیارد تومان مالیات می دهند.

وی اظهار کرد: همه باید مطیع قانون باشند، فرارهای مالیاتی لطمه زیادی به اقتصاد کشور زده است و در این باره دولت و مسئولان باید راهکاری بیندیشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.