معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که اعتماد به توان داخلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است، گفت: اگر اعتمادی به توان داخلی نداریم، به پیشرفت عالی نخواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، ابراهیم صادقی‌فر ، سه‌شنبه در مراسم تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تعاونگران استان قم که به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب و در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، گفت: زمانی که اعتمادی به توان داخلی نداریم، به پیشرفت عالی دست پیدا نمی‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیون نیروی کار در کشور داریم، اظهار داشت: امروز بنگاه‌های اقتصادی تحت تأثیر آسیب‌های اجتماعی است و وظیفه ما کنترل آن است که می‌توان از طریق مسکن کارگری و سهام عدالت از بروز بی‌انگیزگی در میان کارگران جلوگیری کرد.

وی افزایش شاخص‌های ورزشی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی را از جمله روش‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: تکریم و پاسداشت کار و کارگر، ایجاد همبستگی، تقویت روحیه خلاق و نوآوری، الگو سازی از نخبگان کار و تولید، جلب مشارکت بنگاه‌های اقتصادی از جمله فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.