به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکزخبر حوزه، وی درپیامی تصویری با گرامیداشت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: مردم انقلابی و بصیر ایران امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام خواهند کوبید، آنان با عقیده، آرمان، شور و خروش بیش از گذشته در صحنه حضور پیدا می کنند.
وی با اشاره به وفاداری ملت ایران نسبت به نظام افزود: ملت مسلمان، مکتبی و مذهبی ایران از ابتدا به ندای امام راحل لبیک گفتند چرا که برای آنان ثابت است که انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و مذهبی محسوب می شود.
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم جلوی گلوله ها سینه سپر کردند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند، اظهار داشت: آنان ؛ جان، خون و شهید دادند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند چون انقلاب را یک انقلاب اسلامی و دینی می دانند.
وی گفت: امسال نیز مردم عزیز ایران مانند سال های قبل با بصیرت بالای خود به ندای حضرت امام، رهبر انقلاب و شهدا لبیک خواهند گفت و با قدم های استوار و شعارهای کوبنده با وجود این که از نظر معیشتی در مضیقه هستند به میدان می آیند.
این مرجع تقلید با بیان این که مردم ایران با قدم های استوار در راهپیمایی 22 بهمن گام برخواهند داشت، ابراز کردند: ملت ایران دشمنان را بهتر شناخته اند و در برابر آنان با استقامت کامل ایستاده اند، از این رو راهپیمایی 22 بهمن پرشور تر و پر خروش تر از سالهای گذشته انجام خواهد گرفت.
آیت الله نوری همدانی گفت: بنده به عنوان سرباز امام عصر(عج) پا به پای مردم در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت خواهم کرد تا دشمن بداند که انقلاب به راه خود با قدرت ادامه می دهد و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.