به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن قیصری روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: به مناسبت دهه گرامیداشت فجر مالکان موتورسیکلت هایی که وسیله نقلیه آن ها در پارکینگ های راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می توانند نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در این طرح با تسهیلات ویژه و از 15 تا 21 بهمن ماه به مدت یک هفته در قم اجرایی می شود.
به گفته وی، این طرح ترخیص شامل موتورسیکلت هایی که با دستور قضایی توقیف شده و همچنین موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش نمی شود.
حدود 300 هزار دستگاه موتورسیکلت در قم وجود دارد.

** کشف قاچاق 4 میلیارد و 500 میلیون ریالی خشکبار در قم
فرمانده انتظامی قم نیز از کشف بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال خشکبار قاچاق در این استان و دستگیری 2 تن در این رابطه خبر داد.
سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیونت از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران، با تلاش تیم عملیاتی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قم، خودرو مذکور در محور مواصلاتی قم - تهران شناسایی و متوقف شد.
وی گفت: راننده اذعان داشت خودور حامل بار علوفه بوده بنابراین یک فقره بارنامه حمل علوفه شرکت مربوطه را ارائه کرد اما سپس طی بازرسی ماموران، محموله قاچاق خشکبار شامل 100 گونی 25 کیلوگرمی گردو، 24 گونی 45 کیلوگرمی مغز بادام و 102 حلب 10 کیلوگرمی بادام هندی کشف شد.
آقاخانی گفت: در ادامه نمونه خشکبار مکشوفه قاچاق به گمرک ارسال شد و کارشناسان ارزش محموله را 4 میلیارد و 561 میلیون ریال اعلام کردند.
وی بیان داشت: متهمان به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی استان و با قرار قانونی روانه زندان شدند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.