به گزارش ایرنا،بهرام سرمست روز یکشنبه درآیین افتتاح 38 طرح صنعتی، معدنی و بازرگانی قم افزود: بخش خصوصی پیشرو اقتصاد است و دراین مسیر مدیران اجرایی باید وظیفه همراهی و همکاری با تولیدکنندگان را پیگیری نمایند.
وی با بیان اینکه همه مسئولان استان باید خدمتگذاران صنعت و بخش خصوصی باشند، گفت: تنها راه توسعه تولید و صنعت در استان، تعامل گسترده مسئولان و واحدهای تولیدی است.
سرمست با تاکید بر استفاده از تجربیات روز دنیا در حوزه صنعت گفت: بخشی از مشکلات کنونی اقتصاد کشور ناشی از پیوند اقتصاد داخلی و جهانی می باشد که با فشارهای دشمنان این مساله تشدید شده است.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: درشرایط کنونی اقتصادی، توجه و اتکا به توانمندیهای داخلی، خودباوری و عزم ملی درحمایت از سرمایه و کار ایرانی به کارگرفته شود.
وی با اشاره به افتتاح 38 پروژه بخش صنعت، معدن و تجارت در این استان گفت: تحقق چنین دستاوردی نشان از کار شبانه روزی در راستای حل مشکلات و رونق اقتصادی درقم است.
سرمست، حفظ ظرفیت اشتغال موجود را اولویت دستگاه های اجرایی دانست و گفت: تمام ظرفیت قم در راستای حفظ اشتغال موجود و سپس افزایش ظرفیت های اشتغال در استان است.
در این آیین 38 طرح صنعتی، بازرگانی و معدنی با اعتبار یکهزار و 863 میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم بیش از یکهزار تن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت در قم به بهره برداری رسید.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.