به گزارش ایرنا، سهراب مقدمی عصر شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی ،اقتصاد مقاومتی در سالن جلسات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری افزود: جامعه هدف این طرح دانش آموزان، مدیران و خانواده هاست که محتوای آن متناسب با جامعه هدف در حال طراحی است.
وی با اشاره به اجرای دوره های آموزشی برای مدیران و معلمان مدارس گفت: مقرر شد تا 3 دوره ضمن خدمت برای معلمان اجرایی شود ضمن اینکه از سال آینده دوره های آموزشی برای خانواده های نیز پیگیری خواهد شد.
وی افزود: اکثر طرح های درحال احداث آموزش و پرورش به دلیل اینکه توسط خیرین ساخته می شود، امکان استفاده از ماده 27 به منظور خصوصی سازی این اماکن برای آموزش و پرورش وجود ندارد.

** تمام طرح های نیمه تمام اداره کل ورزش و جوانان به بخش خصوصی واگذار شد
مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در این جلسه گفت: سال گذشته 4 طرحی ورزشی از طریق ماده 27 به بخش خصوصی واگذار شد که هم اکنون روند تکمیل این طرح ها با سرعت مطلوبی در حال انجام است و به زودی به بهره برداری می رسد.
حسن عابدی با اشاره به فرسوده بودن مجموعه ورزشی میثم و ضرورت تخریب آن اظهار داشت: مراحل فروش این مجموعه ورزشی در دستور کار است تا هزینه ساخت مجموعه ورزشی دیگر تامین شود.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان هم اکنون هیچ پروژه نیمه کاره ای که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی داشته باشد، ندارد
و تنها سه زمین باقی مانده است که به تازگی تملک شده و مراحل واگذاری آن نیز در حال انجام است.

** بخش خصوصی در طرح هایی که جاذبه اقتصادی ندارد، مشارکت نمی کند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با بیان اینکه سه طرح استخر سرپوشیده، مجموعه پروژه اسب سواری و سالن سرپوشیده برای واگذاری به بخش خصوصی وجود دارد، گفت: تنها استخر سرپوشیده به دلیل جاذبه اقتصادی موفق به جذب سرمایه گذار بخش خصوصی شده و در سایر موارد بخش خصوصی تمایل به سرمایه گذاری در این طرح ها را نداشته است.
مصطفی کاویانی گفت: طرح های قابل واگذاری ادارات مختلف به دلیل تفاوت در جاذبه اقتصادی با یکدیگر متفاوت هستند که باید این موضوع در بررسی عملکرد ادارت مختلف در اجرای ماده 27 مورد توجه قرار گیرد.
وی درادامه با اشاره به قطع سهمیه آب زمین چمن ورزشی زیر نظر این اداره کل گفت: به دلیل قطع آب مورد نیاز آبیاری زمین چمن مجموعه ورزشی کارگر، وضعیت چمن این مجموعه ورزشی را در شرایط نامناسبی قرار داده است که ضرورت دارد نسبت به تامین آب مورد نیاز این مجموعه همکاری لازم صورت گیرد.
کاویانی ادامه داد: در صورت تامین آب مورد نیاز آبیاری این زمین، امکان احیای زمین چمن این مجموعه ورزشی وجود خواهد داشت.
ماده 27، به منظور واگذاری خدمات، ساختمان های قابل واگذرای به بخش خصوصی به مظنور چابک سازی نهادهای و ادارات دولتی است
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.