به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با خودرو پژو 206، مواد افیونی را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی قم به شهریار منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر قم، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: سپس طی هماهنگی های قضایی، ماموران به محل های مورد نظر اعزام شدند و با کنترل آمد و شدخودروهای عبوری خودرو را شناسایی و متوقف کردند.
آقاخانی خاطرنشان کرد: سرانجام طی بازرسی از پژو، 60 کیلوگرم تریاک در قالب 6 بسته کشف شد و متهم و همسر وی که سرنشین خودرو بود، دستگیر شدند.
وی گفت: متهمان به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

** دستگیری سارق منزل با 8 فقره سرقت در قم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم نیز از دستگیری یک سارق منزل با 8 فقره سرقت در این استان خبر داد.
سرهنگ احمد کرمی اظها رداشت: با طرح شکایت فردی مبنی بر سرقت از منزل وی، پرونده تشکیل و موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه با انجام یک سری اقدام های پلیسی متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران این پلیس دستگیر شد.
کرمی با بیان این که نامبرده اعتیاد به مواد مخدر داشته و با پرسه زنی در برخی محله های پایین شهر و با اطمینان از نبود صاحب خانه، از منزل مورد نظر سرقت می کرد، تصریح کرد: از متهم مقادیری اموال مسروقه کشف شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: متهم در تحقیقات با کتمان حقیقت قصد فرار از قانون داشت اما در ادامه با توجه شواهد و قرائن موجود به 8 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
کرمی با اشاره به دستگیری 2مالخر اموال مسروقه، بیان کرد: متهمان سرانجام جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.