در این پیام که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: خبر ارتحال مرحوم حاج محمدنبی حبیبی را دریافت داشتم و بسیار متاسف شدم.
پیام ادامه یافته است: نامبرده که از یاران وفادار و پر استقامت انقلاب اسلامی بود، مناصب مختلفی را در طول عمر خود در خدمت نظام اسلامی داشت و بتازگی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بود. مردی متدین و با تقوا، سخت کوش و مخلص، با استقامت و هوشیار بود و به همین دلیل علاقه مندان زیادی داشت.
پیام می افزاید: این ضایعه بزرگ را به اعضای محترم حزب موتلفه اسلامی و تمام علاقه مندان ایشان، به خصوص خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم. خداوند روح او را غریق رحمت و با ارواح اولیاء الله محشور گرداند و به بیت محترمش صبر و اجر فراوان عنایت کند.
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی سحرگاه سه شنبه نهم بهمن ماه جاری بر اثر ایست قلبی در 73 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وی که سال 1324 در روستای باغخواص شهرستان ورامین استان تهران به دنیا آمد در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک فعال سیاسی - مذهبی در بسیاری از فعالیت های سیاسی علیه رژیم پهلوی حضور داشته است. حبیبی که از سال 1362 تا 1366 به مدت 44 ماه شهردار تهران بود مسئولیت هایی همچون استانداری تهران، فارس و خراسان را نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برعهده داشت.
وی پس از استعفای حبیب‌الله عسگراولادی به عنوان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی انتخاب شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.