به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به بعضی از برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: باید این ایام را گرامی داشت؛ اما توجه داشته باشیم این انقلاب، اسلامی بود و برای برقراری ارزش‌ها، نه اینکه به نام جشن انقلاب، ضد ارزش ترویج شود.
به گزارش ایرنا، آیین افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شامگاه گذشته، سه شنبه 9 بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران برگزار شد که در بخشی از این مراسم به دلیل نقص فنی صدای تک‌خوانی زن شنیده شد و اعتراض برخی مردم و نهادها را به همراه داشته است.
آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به ورود به چهل و یکمین سال انقلاب، بیان کرد: باید قدردان انقلاب باشیم؛ این انقلاب خدمات فراوانی از مباحث عمرانی تا عرصه بین المللی داشته است.
وی ادامه داد: ما فراموش نمی‌کنیم که در چه وضعی از نظر امکانات بودیم، فراموش نمی‌کنیم دیگران برای این کشور تصمیم می‌گرفتند، اما امروز همه اعتراف دارند بدون نظر ایران هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شود.
وی با اشاره به این که ما برای اسلحه به غرب التماس می‌کردیم اما امروز موشک نقطه زن داریم، ابراز داشت: امروز موشک با برد 2 هزار کیلومتر داریم؛ در بحث نانو، در سلول بنیادین و در بحث هسته ای این همه پیشرفت کردیم که همه با خودباوری جوانان این کشور حاصل شد.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: از نظر عمرانی نیز در اکثر روستاها امکانات وجود دارد، البته هنوز به آن نقطه مطلوب نرسیدیم که باید تلاش شود.
آیت الله نوری همدانی در ادامه، وضعیت معیشت مردم را بسیار نگران کننده دانست و افزود: این مردم جان دادند، خون دادند، چرا باید در رنج باشند؟ تا چه زمانی باید رنج بکشند؟ چرا به مردم رسیدگی نمی‌کنید؟ چرا مدیریت ضعیف است؟ چرا عده ای با کم‌کاری خودشان، مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند؟
وی تاکید کرد: بروید به این مردم، به قشر ضعیف خدمت کنید؛ به داد مردم برسید؛ با پشت میز نشستن کار درست نمی‌شود؛ این تبعیض ها را بردارید.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.