به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی تمرکز اقدام های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی به هویت معلوم قصد دارد مقدار قابل توجهی تریاک را با یک دستگاه خودروی تریلی از کرمان به استان یزد منتقل کند، بنابراین پی گیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه طی تعامل اطلاعاتی و اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز و سرانجام خودرو تریلی شناسایی، توقیف و متهم دستگیر شد.
آقاخانی خاطرنشان کرد: در بازرسی بعمل آمده از خودرو توسط ماموران، حدود 100 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف و متهم نیز به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شد.
وی با بیان این که یکی از اولویت های اصلی پلیس قم بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر است، بیان داشت: شهروندان می توانند گزارش های خود را از طریق شماره تلفن 110 در اختیار پلیس استان قرار دهند.

** کشف 5 کیلوگرم هروئین در قم
جانشین فرماندهی انتظامی قم نیز از کشف 5 کیلوگرم هروئین و دستگیری یک نفر قاچاقچی دراین استان خبر داد.
سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: در پیگیری های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد شخصی به هویت معلوم قصد دارد مقادیری مواد مخدر هروئین را از یکی از شهرهای همجوار قم به این استان منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی گفت: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی، به یکی از محل های ورودی استان اعزام شدند و نامبرده را شناسایی، دستگیر و از داخل کیف مسافرتی وی 5 کیلوگرم هروئین در قالب 5 بسته کشف کردند.
وی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.