به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در نشست با مدیران استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به مشکلات صنعتگران قمی، بسیاری از این مسائل را دارای بعد ملی و بین المللی دانست و افزود: بسیاری از مشکلات در بعد استانی قابل حل نیست و باید از مدیران ملی مورد پیگیری قرار بگیرد.
وی افزود: ما پذیرای تولیدکنندگان استان خواهیم بود و آمادگی برای انتقال نگرانی های آنها به مسئولان ارشد کشور و پیگیری برای حل آنها را داریم.
وی با بیان اینکه استان قم روند خوبی را در توسعه اقتصادی و حمایت از تولید دنبال می کند اظهار داشت: با این وجود نباید به شرایط حاضر اکتفا کنیم.
سرمست، بخش خصوصی را بازوی فکری و اجرایی مدیران دولتی دانست و تصریح کرد: ‌دولت نیازمند کمک بخش خصوصی در سرمایه گذاری و نیز ایجاد اشتغال است و از اینرو حل مسائل ایشان جزء اولویت های نخست دولت خواهد بود.
وی همچنین با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در شرایط اقتصادی جاری کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران به بخش خصوصی اعتماد بیشتری دارند و از اینرو از ظرفیت های تولیدکنندگان قمی برای جذب سرمایه گذاری بهره خواهیم برد.
استاندار قم همچنین استفاده از مزیت های رقابتی استان برای برندسازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید خوشه های کسب و کار در حوزه های مختلف فعال شود.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.