به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار اسدالله گنجعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: این یادواره همزمان با دوازدهم بهمن ماه، سالروز شکست محاصره شهرهای نبل و الزهرا سوریه به دست رزمندگان مدافع حرم از استان قم و لشکرهای زینبیون و فاطمیون در کنار سایر رزمندگان جبهه مقاومت، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در مجتمع امام خمینی(ره) قم ترتیب می یابد.
وی افزود: غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حضور در منزل شهدای مدافع حرم، برگزاری همایش دوچرخه سواری با عنوان «رکاب زدن تا بهشت»، اجرای برنامه شب شعر، غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم استان، همایش کودکان عقیله و پاسداشت فرزندان شهدای مدافع حرم و قدردانی از همسران این شهدا با عنوان «زندگی پشت خط» از دیگر برنامه های این یادواره است که با هدف انتقال پیام فداکاری شهدای مدافع حرم به جامعه انجام می شود.
وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم سفیران صدور انقلاب اسلامی هستند و زنده نگاه داشتن نام و یاد این شهدا وظیفه ای همگانی است که در همین رابطه یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» تلاش دارد، پیوند مستحکم مردم و به خصوص جوانان با این شهدای مظلوم را تقویت کند.
گنجعلی گفت: 430 شهید مدافع حرم در قم به خاک سپرده شده اند که اکنون مزار ایشان، محفل دلداگان راه عشق و ارادتمندان به ساحت اهل بیت(ع) است.
وی بیان کرد: با فداکاری شهدای مدافع حرم، عمق میدان نبرد دشمن با انقلاب اسلامی به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران رسیده و استکبار جهانی از انجام هر اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی، ناتوان شده است.
وی ادامه داد: دشمنان و به خصوص آمریکایی ها که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ توطئه ای برای شکست نهضت اسلامی مردم ایران کوتاهی نکردند و ناکام شدند، اکنون نیز در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت شکست خورده اند و حتی در حال خارج کردن نیروهای خود از منطقه می باشند.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.