به گزارش ایرنا ، مهرداد غضنفری روز دوشنبه در نشست هم اندیشی رسانه های خبری استان قم در سالن امام رضا(ع) فرمانداری افزود: همه ما وظیفه داریم تا برای مردم تبیین کنیم که در شاخصه های مختلف از جمله جمعیت ، تامین آب شرب، بهداشت و درمان و حوزه شهری چه اقداماتی را دلسوزان نظام انجام داده اند، اگرچه مشکلات هم بوده و می باشد و باید با همفکری و هماهنگی در جهت رفع موانع موجود تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: ارائه آمار مقایسه ای درخصوص فعالیت های نظام اسلامی نسبت به نظام طاغوت ، مطمئنا نشان خواهد داد که چه اقدامات قابل توجهی برای بهبود زندگی و رفاه مردم دراین سالها صورت گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد که رسانه ها با استفاده از تمام توان خود در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.
غضنفری با اشاره به اینکه درحال حاضر باید مدیران ، جهادی در جهت رفع مشکلات مردم و توسعه و آبادانی استان تلاش کنند ، اظهار داشت: امروز اگر برخی از پروژه های عمرانی به سرانجام نرسیده ، به دلیل این بود که ما کار کارشناسی انجام ندادیم.
وی ادامه داد: در کشور هرکجا ضربه خوردیم ، یکی از علت های اصلی آن بی برنامه گی بوده است، اگر کارها با استفاده از دانش و هدفمند باشد، مطمئنا بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.
معاون استاندار قم با اشاره به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار دراین استان، برای آرام سازی بازار و تنظیم قیمت ها، آن را موفق دانست و گفت: مسئولان استان برای کنترل بازار از اصناف و اتحادیه ها کمک گرفتند و در بحث کامیون داران نیز توانستیم با مدیریت خوبی که صورت گرفت، در جهت حل مشکلات آنان قدم های موثری را برداریم.
وی جذب 900 میلیارد تومان اعتبارو ایجاد 4 هزار شغل را از اقدامات صورت گرفته دربخش اقتصادی از ابتدای سالجاری تاکنون ذکر کرد و گفت: دراین رابطه توانستیم 15 واحد تولیدی را نیز وارد مدار فعالیت کنیم.
6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.