در این مطلب آمده است: بی تدبیری و اصرارهای بیخودی! بر انجام کارهای غیرکارشناسی دیر زمانی است که در ایران عزیز ما سابقه دارد. همگان در جریان هستند که طالبانِ اجرای این طرح نو در شهر قم چه دلایلی برای آغاز آن داشتند. صرف نظر از این که آیا این دلایل، ذره ای در واقعیت وجود خارجی داشتند یا نه، این «چاه ویل قم» نه راه پیش برای مدیران باقی گذاشته نه راه پس.
این طرح بی برنامه و بی خاصیت؛ فقط تاکنون بر اساس اخبار منتشره بالای 200 میلیارد هزینه در بر داشته است که اگر این هزینه را به بازسازی و نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل شهری می کردیم، بدون اغراق می شد تمام خیابان ها را به اتوبوس شهری بست! و شما از در منزلت نمی توانستی با خودرو خارج بشوی. یعنی اتوبوس بود که کرور کرور جلوی پای شما ترمز می زد. اما هستند اصرارورزانی که هنوز به ادامه هزینه در این «درد سر قم» دارند و مثل بخش اول دلایلشان، بازهم دلایل مشابهی دارند که وارد آن نمی شویم.
اگر ایرادی ندارد لااقل این موضوع را به رفراندوم مردم قم بگذارید یا یک جلسه مناظره تلویزیونی در شبکه نور برای خروج از این ظلمت برگزار کنید تا مردم از نزدیک نظرات طرفین این دعوا را بشنوند و یک بار برای همیشه به این دو دسته بازی ها پایان بدهید. مردم ما خودشان با این گرانی ها به اندازه کافی درگیر هستند. بگذارید بیش از این شاهد اصرار بر اسراف نباشند. چرا که جلوی ضرر را از هر جا بگیرید، منفعت است.
و اما علاقه مندان این طرح معجزه وار! اگر اصرار بر پیشرفت این کار دارند، می توانند با ورود به خصوصی سازی آن، طرح را خریداری کرده و آن را از جیب خویش! تکمیل نموده و به مردم عزیز قم هبه! نمایند.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.