به گزارش ایرنا، در هفته بیست و ششم (آخرین هفته رقابت ها) عصر پنجشنبه دو تیم سوهان محمدسیمای قم و پارسیان شهر قدس (استان تهران) در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم مقابل یکدیگر قرار گرفتند.
سوهان محمدسیما که صعودش به مرحله پلی آف، پیش از انجام این مسابقه حتمی شده بود، در مقابل پارسیانی قرار گرفت که برای بقا در لیگ برتر نیازمند پیروزی بود؛ تیم قم با انجام یک بازی جوانمردانه تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار برد.
در هر دو نیمه، هر دو تیم بارها بر روی دروازه یکدیگر خطرساز ظاهر شدند، اما در نیمه نخست تیم سوهان محمدسیما با گل حسین رضوی یک بر صفر به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز در دقیقه 24 پوریا گلشنی بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه این نیمه روح الله ایثاری برای سوهان محمدسیمای قم و ابوالفضل حسینی برای پارسیان شهر قدس گلزنی کردند و در پایان این دیدار با حساب دو بر دو مسابقه مساوی و تیم قم در مرحله پلی آف حریف تیم فرش آرای مشهد (استان خراسان رضوی) شد که در رده سوم این رقابت ها قرار دارد.
وحید عرض پیما، محمد داوودپور، ابراهیم آخوندی و مجید فراهانی داوران و علیرضا سهرابی ناظر داوری، مهدی هنروری نماینده فدراسیون فوتبال و علی خوشحال نماینده کمیته انضباطی در این مسابقه بودند.
تیم قم با 11 برد، هفت تساوی، هشت باخت، 69 گل زده و 74 گل خورده توانست 40 امتیاز کسب کند و در رده ششم قرار بگیرد.
تیم پارسیان نیز با شش برد، چهار تساوی، 16 باخت، 82 گل زده و 93 گل خورده با 22 امتیاز در رده سیزدهم ایستاد و با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم اهورای بهبهان (استان خوزستان) به همراه تیم شهرداری ساوه (استان مرکزی) به لیگ دسته یک سقوط کرد.
بر اساس این گزارش، رقابت های این هفته به صورت همزمان برگزار شد و هشت تیم برتر این رقابت ها به مرحله پلی آف صعود کردند و دو تیم انتهای جدول نیز به دسته اول سقوط کردند.
تیم های گیتی ‌پسند اصفهان، صنعت مس سونگون وَرزَقان (استان آذربایجان شرقی)، فرش‌ آرای مشهد، حفاری اهواز (استان خوزستان)، سن ‌ایچ ساوه، سوهان محمدسیمای قم، شهروند ساری (استان مازندران)، مقاومت البرز کرج (استان البرز) به مرحله پلی آف راه یافته اند.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.