به گزارش ایرنا، بهرام سرمست روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیسان قدیم و جدید سازمان برنامه وبودجه قم در سالن همایش های شهرداری این شهر، افزود: شاهد وجود طرح های نیمه تمام در قم هستیم که نه توجیه اقتصادی داشته و نه توجیه ادامه و تکمیل این طرح ها وجود دارد.
وی اظهار داشت: برنامه ما این است، طرح هایی را در این استان اجرا کنیم که دارای توجیه اقتصادی داشته باشد و بتوان آن را به بهره برداری رساند نه اینکه طرح هایی را کلنگ بزنیم که که نه خود و نه آیندگان نتوانند آن را به بهره برداری برساند.
استاندار قم، با تاکید بر لزوم برنامه ریزی صحیح و کارشناسی برای اجرای تمام طرح ها اظهار داشت: مدیریت استان برای اینکه شرمنده افکار عمومی نبوده و به مطالبات مردم استان پاسخگو باشد نیازمند برنامه ریزی صحیح و کارشناسی است.
وی تاکید کرد: اقتضای جایگاه قم ایجاب می کند که طرح ها و برنامه هایی که آغاز می شود متناسب با شان و جایگاه این استان باشد.
سرمست، استفاده از ظرفیت ها و تعامل با مدیران را لازمه توسعه در قم دانست و ادامه داد:اگر سازمان برنامه و بودجه کمک کار مجموعه مدیریتی باشد به طور قطع اهداف توسعه ای قم به خوبی تحقق می یابد.
وی با بیان اینکه ظرفیت های کارشناسی و برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه قم بسیار غنی است گفت: برنامه ریزی برای توسعه استان باید به گونه ای باشد که تمام طرح های مصوب دارای پیوست فرهنگی و زیست محیطی و اجرایی باشد.
وی با بیان اینکه چشم انداز سازمان برنامه و بودجه قم در دوران مدیریتی جدید بسیار امیدوار کننده است گفت: نوربخش رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه قم دارای تجربه در مسئولیت های مختلف و همچنین ارتباطات و تعاملات مثبت با مسئولان کشوری است که وی می تواند ظرفیت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اضافه کند.
استاندار قم همچنین با تقدیر از خدمات سید حسن رضوی مدیر سازمان برنامه و بودجه سابق قم ، برای موفقیت وی در سمت مدیرعامل جدید شرکت توزیع آب تهران آرزوی موفقیت کرد.
محمود نوربخش که در 23 دی ماه امسال با حکم دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه قم منصوب شد.
وی پیش از این ریاست سازمان برنامه و بودجه استان مازندران و مدیرکلی سیاسی وزارت کشور را به عهده داشته است.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.