به گزارش ایرنا، محمدحسین صفار هرندی روز پنجشنبه درهمایش بصیرتی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم اظهار داشت: اگر امروز در راستای حفظ انقلاب تلاش نکنیم اراده های خطرناکی تابلوها و تصویرهای واقعی انقلاب را به زیر کشیده و تابلوی معارض با آن را بالا خواهند برد.
وی با تاکید برضرورت حفظ تابلوها و تصویرهای ایجاد شده ازانقلاب بیان داشت: تاکنون برای جایگزینی تابلوهای بدل به جای تابلوی اصلی انقلاب تلاش های زیادی انجام شده که نمونه آن حوادث دی ماه سال 96 بود، که مردم برخی از شهرهای کوچک با هدف مطالبه های معیشتی به خیابان آمدند اما دشمنان اسلام از این مساله سوء استفاده کردند.
وی گفت: هدف از هیاهوهای سال گذشته پایین آوردن تابلوی 9 دی بود تا مبادا تصویر واقعی مردم تهران و دیگر شهرها که نشان دهنده اخلاص و رابطه تمام نشدنی درحال تزاید با اهل بیت (ع) است، بیش از پیش نمود عینی پیدا کند.
وی با بیان اینکه 9 دی رابطه ناگسستنی مردم با رهبری نیز بود، گفت: اگر آشوب های پارسال می توانست با منویات پلید خط دهندگان آن عملی شود، در تاریخ هیچ نشانی از این روز باقی نمی ماند.
عضو مصلحت نظام گفت: هر کدام از فتنه های سال های گذشته را که تعقیب می کنیم، هدف از طراحی آنها چیزی جز بدعت گذاری نبوده است.
وی اظهار داشت: هر چه زمان می گذرد شعور و قدرت درک و فهم مردم نیز بیشتر شده و آنان رگه هایی از عناصر دغل باز و رند را می بینند.
وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب موظفند به تابلوی آن سر زده و اگر اصلاحی نیاز دارد آن را انجام دهند، گفت: همه کسانی که اعتبارشان از این مسیر گرفته شده نباید اعتبار خود را ذاتی کنند‌.
صفار هرندی بااشاره به وظایف خطیر روحانیت در مسیر انقلاب گفت: حوزه های علمیه همواره نقش راهبری و پیشتازی داشته و دارند و نگاه توده های مردم به آنها می باشد.
عضو تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوال یکی از حاضران در جلسه در خصوص ایرادهای استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در این خصوص باید کار کارشناسی صورت گیرد، ولی در صورت تحقق این امر گروه های سیاسی که صدای آنها بیشتر شنیده می شود از شرایط به نفع خود استفاده نموده و گروه های دیگر فرصتی برای مطرح شدن پیدا نمی کنند.
این همایش به همت موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و سازمان بسیج فرهنگیان سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم ترتیب یافته بود.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.