به گزارش ایرنا، بهرام سرمست عصر شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار جدید قم در تالار معصومیه فرمانداری این شهر ، فاصله وضع فعلی با وضع مطلوب در این استان را زیاد دانست و ادامه داد: فاصله انجام پروژه های عمرانی از طول عمر مجریان آن طرح ها بیشتر است که این یک نقص در مدیریت کشور است و باید طرح هایی که کلنگ زده می شود دارای کار کارشناسی و برنامه عملیاتی باشد.
وی با دعوت از بخش خصوصی برای قدم گذاشتن برای کارآفرینی در این استان، گفت: طرح های مهم و بزرگی در قم آغاز شده است که برخی هیچگونه توجیه علمی ندارد ،لذا باید در طراحی پروژه ها کار کارشناسی در اولویت باشد.
سرمست، قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان و فراهم کردن زیرساخت های گردشگری مذهبی را دو اولویت مهم قم دانست و اظهار داشت: گردشگری مذهبی قم با میزبانی سالانه از 24 میلیون زائر از جمله ظرفیت هایی است که باید در برنامه ریزی های توسعه ای استان مورد توجه قرار گیرد.
وی برنامه ریزی کاربردی و عملیاتی برای رفع مشکلات اقتصادی، عمران و آبادانی قم را ضروری دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خدمت به قم خدمت به یک شهر نیست، خدمت به آبروی انقلاب اسلامی است.
سرمست، با بیان اینکه بازتاب فعالیت های قم، کشور را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: قم پایتخت جهان تشیع و اسلام است و به همین دلیل می توان آن را نه یک کلانشهر بلکه یک جهانشهر دانست.
وی اظهار داشت: اعتماد دولت تدبیر و امید و شخص ریاست جمهوری برای اینجانب قابل افتخار است و با وجود اینکه تمایلی به استاندار شدن نداشتم ولی با پیشنهاد خدمت به قم فرصتی ارزشمند برای خدمت به این دیار قهرمان برای من ایجاد شد.
وی اظهار داشت: صمیمانه و با کمال افتخار خدمت به مردم قم را پذیرفتم و امیدوارم به عنوان باقیات الصالحات در پرونده خدمتگزاری من در نظام جمهوری اسلامی ثبت شود.
سرمست کمک به رفع مشکلات،تلاش برای آبادانی و پیشرفت قم را از جمله اهداف خود در این استان دانست و گفت: برای توسعه و پیشرفت قم نیازمند همراهی و همکاری تمام مدیران استانی و ملی قم هستیم.
وی استفاده از تمام ظرفیت های اجتماعی و جناح های مختلف سیاسی استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: هنر یک مدیر اجرایی، استفاده از ظرفیت های موجود در عمل برای گره گشایی مشکلات کشور است.
وی با تجلیل از سید مهدی صادقی استاندار پیشین قم گفت: تعامل مثبت ایشان با تمام جریان های و مدیران استان الگویی برای تمام مدیران است.
استاندار جدید قم ، کسب رضایت مردم را وظیفه انسانی، دینی و مدنی همه مسئولان دانست و تاکید کرد: مسئولان در اجرای وظایف، خود را در محضر خدا بدانند و در راستای کسب رضایت مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.
وی گفت: مردم بین اصولگرا و اصلاح طلب و بین دولت و نظام هیچگونه تفاوتی قائل نیستند و مسئولان باید با خدمت شبانه روزی رضایت آنان را در صدر اولویت های خود قرار دهند.
هیات وزیران چهارشنبه هفته گذشته 12 دی ماه به «بهرام سرمست» به عنوان استاندار جدید قم رای اعتماد داد.
سرمست متولد بناب و دانش آموخته دکترای علوم سیاسی است که مسئولیت مدیرکل سیاسی وزارت کشور را در کارنامه خود دارد. وی پیش از این و در دولت یازدهم مسئولیت مدیرکلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران را برعهده داشته است.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.