حمیدرضا اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: متاسفانه بارگیری نهاده های دامی همچون ذرت و کنجاله سویا، با تاخیر صورت می گیرد و حجم زیادی از نهاده های خریداری شده، هنوز از بنادر بارگیری نشده که این مساله موجب آسیب وارد شدن به سرمایه در گردش تولیدکنندگان صنعت طیور استان می شود.
وی بیان کرد: از ابتدای دی ماه جاری نیز هیچگونه نهاده ایی از بندر امام خمینی(ره) به سمت استان قم بارگیری نشده است که این مساله برای صنعت طیور قم، مشکل آفرین است.
وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از مشکل های ناشی از این کمبود، مسائل و راهکار موجود به استحضار مسئولان ملی و استانی رسیده است که از ایشان تقاضای اقدام فوری را داریم.
اسماعیلی گفت: در حال حاضر بیش از چهار هزار تن نهاده به صورت واریزی توسط این شرکت تعاونی جهت مرغداری های قم خریداری شده که متاسفانه تاکنون تحویل مرغداری های استان نشده است.
شرکت تعاونی مرغداران مرغ تخم گذار استان قم از سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر 183 عضو فعال دارد که در زمینه پرورش مرغ تخم گذار و پولت فعالیت می کنند؛ همچنین بر اساس پروانه های بهره برداری، ظرفیت مرغداری های مرغ تخم گذار استان بیش از هشت میلیون قطعه و مرغ پولت نیز سه میلیون قطعه است که در زیرمجموعه شرکت تعاونی مرغداران مرغ تخم گذار قم فعال هستند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.