به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه استان قم، سرهنگ علی دستوری با اشاره به این که این هدایا با توجه به تاکید فراوان رهبر معظم انقلاب در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از قشرهای کم برخوردار جامعه تهیه و توزیع شده است، بیان داشت: در این مرحله، 25 سری جهیزیه کامل شامل 11 قلم کالای اساسی برای آغاز زندگی زوج های جوان تدارک دیده شد و پیش از ظهر امروز میان خانواده های هدف توزیع گردید.
وی با اشاره به مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در اجرای این طرح افزود: این برنامه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان، جانشین فرمانده سپاه استان و نیز حجت الاسلام والمسلمین ولی زاده، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم ابراز امیدواری کرد: با کمک خیرین استان در آینده نیز طی چند مرحله، طرح اهدای جهیزیه کامل به نوعروسان قمی را به خصوص با اولویت مناطق محروم و روستاها اجرا کنیم.
بیش از سه هزار جهادگر بسیجی در قالب 75 گروه جهادی به صورت داوطلبانه در فعالیت های بسیج سازندگی استان، حضور دارند.
بسیج سازندگی استان قم دارای 33 گروه جهادی از میان طلبه های حوزه های علمیه، 22 گروه جهادی از میان دانشجویان دانشگاه های استان و 20 گروه جهادی از بین داوطلبان حوزه های مساجد و محلات قم است.
بسیج سازندگی با هدف محرومیت زدایی و انجام طرح های عام المنفعه در اردیبهشت ماه سال 1379 به فرمان رهبر معظم انقلاب، تشکیل شد.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.