به گزارش ایرنا تیم فوتسال سوهان محمد سیما در دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به مصاف حریف خود از ساری رفت که در دیداری بسیار نزدیک موفق شد حریف سرسخت خود را 3 بر 2 شکست دهد.
این تیم که دربازی رفت توسط شهروند ساری 7 بر یک در هم کوبیده شده بود در دور برگشت، با کسب سه امتیاز شیرین و با توجه به شکست تیم رده سومی فرش آرا، موفق شد با 37 امتیاز به رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال صعود کند.
با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال کشور، حساسیت در این لیگ به اوج خود رسیده است و به دلیل نزدیکی امتیاز درنیمه بالایی جدول کسب هر یک امتیاز در رقابت های باقی مانده می تواند در سرنوشت این تیم ها در جدول رقابت ها بسیار حیاتی باشد.
رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در هفت بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدارها ، گیتی پسند صدرنشین به مصاف مس سونگون رده دومی رفت که این رقابت با پیروزی گیتی پسند جایگاه این تیم در صدر جدول مستحکم تر شد تا فاصله هشت امتیازی با مس سونگون حاشیه امنیتی را برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال ایجاد کند.
از سوی دیگر تیم فرش آرا که تا هفته بیست و یکم این رقابت ها با 35 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال قرار داشت ، میهمان سن ایچ ساوه رده هفتمی بود که با قبول شکست 3 بر یک از میزبان خود به رده چهارم سقوط کرد.
سوهان محمد سیما قم پیش از رقابت های این هفته با کسب 10 برد، 4 مساوی و 7 باخت و با کسب 34 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار داشت.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.