به گزارش ایرنا، وی روز دوشنبه در دیدار روسای کارگروه های تخصصی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر شناخت نعمت های الهی و شکرگزاری آن تاکید و اظهار کرد: یکی از نعمت های بزرگ به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی است.
وی با تاکید بر این که باید برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود، بیان کرد: در پیش از انقلاب مشکلات بسیاری در کشور از جمله محرومیت در مسائل آموزشی و عمومی وجود داشت.
وی گفت: در قبل از انقلاب مردم گرفتار استعمار و استبداد بودند، مردم تحقیر شده و کرامت انسانی خود را از دست داده بودند و فرهنگ و اقتصاد ما همه به دست استعمار رقم می خورد و یکی از برکات انقلاب، قلع و قمع استبداد و استکبار بود.
آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: نخستین برکت انقلاب اسلامی این است که استبدادستیزی را در مردم نهادینه کرد.
این مرجع تقلید تاکید کرد: شبکه ‌های تلویزیونی استانی خدمت ‌رسانی‌ هایی که به نقاط مختلف هر استان صورت می ‌گیرد را، برای مردم شرح دهند تا مردم از عمق خدمات مطلع شوند.
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران روز به روز در جهان گسترش می یابد و این چراغ خاموش نمی شود و موجب بیدارگری می شود، گفت: جلیقه زردها در فرانسه فریاد زدند که ما راه امام خمینی را پیش گرفته ایم.
وی ولایت فقیه و مردم سالاری از دیگر برکات انقلاب اسلامی نام برد و گفت: امام راحل مساله ولایت فقیه را مطرح کرد و باید دستاوردها و شاخص های انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود.
وی بیان کرد: شاخص ‌ها و دستاورهای انقلاب اسلامی بسیار زیاد است که باید یکایک آنان را برای مردم توضیح داد و آفات و تبلیغات منفی که درباره انقلاب به گوش مردم می ‌رسد را، با بیان همین دستاوردها خنثی کرد.
این مرجع تقلید در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات اقتصادی مردم اشاره و اظهار کرد: امروز همین مردم از شما توقع دارند، توقع ارزانی و اشتغال دارند، آنان در رفاه نیستند و از لحاظ معیشت در مضیقه هستند.
وی افزود: مردم باید در سفره های خودشان خدمات شما را ببینند؛ صحبت ها، جلسه ها و آمار زیاد است؛ ولی در سفره مردم همان گرانی که وجود داشت، وجود دارد، همان محرومیت و بیکاری وجود دارد.
نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و برنامه های ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه داد.
روسای کارگروه های تخصصی جلسه ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عصر امروز با آیات ناصر مکارم شیرازی و سید محمدعلی علوی گرگانی نیز دیدار می کنند.
همچنین صبح امروز، جلسه روسای کارگروه های تخصصی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در قم برگزار شد.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.