به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر شنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم افزود: ورزش همگانی با وجود آنکه به امکانات و اعتبارات چندانی نیاز ندارد، می تواند در توسعه سلامتی و نشاط اجتماعی برای اقشار مختلف مردم بسیار مؤثر باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود برضرورت فراهم آوردن همه امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته تورنمنت بین المللی کاراته بانوان در قم تأکید کرد و گفت: طرح سنجش ناهنجاری های جسمانی زنان و دختران روستایی باید با استفاده از همه ظرفیت ها طی مدت یک ماه به انجام برسد.
سرپرست استانداری قم در پایان خواستار برگزاری جلسه آینده شورای ورزش همگانی در اداره کل ورزش و جوانان و همراه با انجام ورزش های همگانی شد و گفت: توسعه امر ورزش در روستاها بسیار مهم است و باید عدالت در تخصیص امکانات ورزشی در روستاها و شهر برقرار باشد.
فرماندار قم نیز در این جلسه با بیان اینکه حدود 130 روستا درقم دارای شوراست، اجرای هرچه سریعتر طرح سنجش ناهنجاری های جسمانی زنان و دختران روستایی را مورد توجه قرار داد و گفت: اینگونه طرحها می توانند با استفاده از ظرفیت بسیج به خوبی در سطح استان اجرایی شوند.
جلسه شورای ورزش همگانی قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.