به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در این پیام آمده است: ضایعه دلخراش جان باختن تعدادی از نونهالان عزیز، دختران معصوم در زاهدان موجب تأسف و تأثر گردید؛ این حادثه بار دیگر قلوب ملت ایران را جریحه‌دار کرد.
پیام حاکیست:مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی با خانواده‌های داغدار در این غم بزرگ شریک و همدرد بوده و از خداوند متعال صبر و بردباری را بری آنان مسئلت داشته و از مسئولین امر می‌خواهند که نسبت به این حادثه با دقت و حساسیت بررسی کامل نموده و در تقلیل آلام خانواده‌های مکرم معزی کوشش نمایند.
در این پیام آمده است:قطعاً عدم اختصاص اعتبارات کافی نباید زمینه ساز چنین حوادثی باشد و یقیناً اولویت اول اعتبارات بر آموزش و تربیت فرزندان عزیز اسلام بخصوص در مناطق محروم می‌باشد.
در ادامه این پیام آمده است:حسب الامر مرجع عالیقدر هیأتی از سوی معظم له برای عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار اعزام گردید.
دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی دخترانه اسوه حسنه زاهدان روز سه شنبه (27 آذرماه) دچار حریق شد که دراین حادثه چهار دانش آموز جان باختند.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.