به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری محموله مواد افیونی را با عبور از یک استان مرکزی کشور به مقصد یکی از قلعه های اطراف قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: سپس طی هماهنگی قضایی، ماموران به محل های مورد نظر اعزام شدند و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور، 7 کیلو و 150 گرم مواد مخدر از نوع هرویین از داخل یک ساک دستی و همچنین در بازرسی از قلعه موصوف مبلغ 280 میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.
میرزایی تصریح کرد: در نهایت 2 متهم به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

** دستگیری سارق باطری و کشف 63 فقره سرقت در قم
رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز از دستگیری یک سارق باطری و کشف 63 فقره در استان خبر داد.
سرهنگ احمد کرمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت های متعدد قطعات و لوازم خودرو به خصوص باطری، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران در بررسی های صورت گرفته به رفتار یک نفر حین معامله فروش 2 عدد باطری در کوره های آجرپزی حاشیه شهر مشکوک شده و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر کردند.
کرمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم، 56 عدد باطری خودرو سنگین و سبک، تعداد 6 عدد پمپ آب، 3دستگاه جوش، 6 دستگاه سنگ فرز ، 7 دستگاه دلر، 6 عدد باطری یو پی اس مخابراتی و مقادیر زیادی سیم مسی خرد شده را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی بعمل آمده ضمن اعتراف متهم با همدستی یک نفر دیگر، تعداد 63 تن از مالباختگان در این خصوص شناسایی و اموال مکشوفه تحویل آنان شد.
کرمی خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان پیرامون دستگیری دیگر متهم مربوطه و کشف سایر سرقت ها همچنان ادامه دارد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.