داود محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بسیج دانشجویی قم با اتخاذ راهبرد تعامل با سایر جنبش های دانشجویی، خود را در تضاد با هیچ مجموعه ای نمی داند مگر کسانی که به دنبال مواضع غیر انقلابی و در تضاد با مصالح نظام اسلامی هستند.
وی بیان کرد: مجموعه بسیج دانشجویی استان خود را از سیاست زدگی به دور نگاه داشته است اما در فعالیت های سیاسی حضور فعال دارد و تلاش می کند قدرت تحلیل دانشجویان را در حوزه مسائل سیاسی روز کشور، منطقه و جهان افزایش دهد.
وی ادامه داد: تلاش برای تقویت و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه ها و مراکز علمی از جمله راهبردهای اساسی این مجموعه است که در همین رابطه بسیج دانشجویی قم می کوشد با برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره، جلسات همفکری و همچنین ایجاد کرسی های آزاد اندیشی با حضور کارشناسان برجسته، ارزش های انقلاب اسلامی را برای دانشجویان تبیین کند.
محبی گفت: بسیج دانشجویی استان بدون هیچ گونه حاشیه و رقابت با سایر تشکل ها در 50 واحد دانشگاهی استان مستقر است و برای رسیدن به هدف های خود از جمله تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و کمک به حل چالش های پیش روی نظام با استفاده از نظر دانش پژوهان بسیجی، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
وی افزود: برنامه های بسیج دانشجویی در تمام طول سال، حتی در زمان تعطیلی دانشگاه ها ادامه دارد و دانشجویان بسیجی با فعالیت در عرصه های علمی، فرهنگی و عمرانی در قالب اردوهای جهادی مشغول انجام ماموریت های خود و خدمت رسانی به مردم هستند.
وی ادامه داد: دانشجویان صورت خودجوش و داوطلبانه به مناطق محروم قم و سایر مناطق کشور اعزام می شوند و در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی و عمرانی به مردم خدمت رسانی می کنند.
بسیج دانشجویی قم در 50 واحد دانشگاهی استان مستقر است و بیش از 14 هزار دانشجوی بسیجی در آن به فعالیت می پردازند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.