به گزارش ایرنا، مهدی کاهه عصر پنجشنبه در همایش گشت های عملیاتی رضویون درقم افزود: جوانی که تحت تأثیر فرهنگ بسیجی است، کمتر به سمت خطا و اشتباه پیش می رود و این فرهنگی است که باید برای توسعه آن در جامعه بیشتر تلاش نماییم.
وی بسیج را یک فرهنگ بالنده برخوردار از نظم و اراده دانست و گفت: در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، نیروهای مخلص بسیجی در هر عرصه ای که کشور به آنها نیاز داشته است، حضوری مؤثر داشته اند و قلمروی آنها به مسائل نظامی و دفاعی محدود نمی شود.
دادستان قم با بیان اینکه بسیج آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بسیجی واقعی همواره بر اساس عدالت و حقیقت گام برمی دارد، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که در هر عرصه فرهنگی و اقتصادی، از روحیه بسیجی فاصله گرفته ایم، دچار مشکل شده ایم.
وی همچنین حضور اقوام، اقشار و اصناف گوناگون در نیروی مقاومت بسیج را مورد توجه قرار داد و گفت: بسیج کانالی برای اتصال و وحدت قومیت ها و اقلیت های گوناگون با نظام اسلامی است که این وحدت و همبستگی است که امنیت ملی را تضمین می کند.
کاهه در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در عزت و سربلندی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بسیج حد و حدود سنی و جغرافیایی نداشته و همواره نماد بصیرت و آگاهی ملت غیور ایران اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه است.

* اجرای طرح رضویون برای کمک به امنیت جامعه است
فرمانده انتظامی استان قم نیز در این همایش با اشاره به تفاهم نامه با نیروی مقاومت بسیج در رابطه با گشت های عملیاتی رضویون، اظهار داشت: فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی تفکر بسیجی داشته و رابطه ای عمیق میان این دو نهاد است.
سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه اجرای طرح رضویون، کمک به تأمین امنیت جامعه است، خاطرنشان کرد: امروز همه مردم خواستار ارتقای امنیت در جامعه و برخورد با جرائم مشهود هستند و این خواسته ای است که باید برای آن تلاش کنیم.
وی در پایان با بیان اینکه امروز برای گره گشایی از مشکلات کشورمان، باید تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود، گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که با تکیه بر تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم و امروز این تفکر بالنده می تواند مشکلات کشور را برطرف کند.
طرح «رضویون» با هدف برقراری امنیت در جامعه و پیشگیری و مقابله با جرم به ویژه سرقت، به صورت گشت های مشترک محله محور با مشارکت نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج در استان قم اجرا می شود.
همایش گشت های عملیاتی رضویون با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی و پرسنل نیروی انتظامی و بسیجیان استان قم در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه استان برگزار شد.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.