به گزارش ایرنا، ماموستا فائق رستمی روز چهارشنبه در دیدار با آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید در قم با اشاره به ایستادگی و استقامت مردم غیور کردستان در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان بعثی اظهار داشت: مردم این استان به انقلاب وفادار بوده و این موضوع مسئولیت مسئولان کشور برای خدمت به این مردم را سنگین تر می کند.
وی همچنین حضور علمای اهل سنت در شهر مقدس قم و دیدار با مراجع تقلید، نشان از عمق وحدت میان شیعه و سنی است.
وی با بیان این که علمای اهل سنت پای پیمانی که با خدا بسته اند ایستاده اند گفت: قم مرکز عرفان، هدایت، کرامت و اولیای الهی است و مزار امامزادگان در سراسر کشور نقطه وحدت میان تمام ادیان و اقوام ایران است.
ماموستا رستمی با اشاره به برگزاری دهها پیش کنگره پیرامون امام شافعی بزرگ مذهب شافعی از مذاهب اسلامی در کردستان افزود: این کنگره ها که در چند سال اخیر در کردستان و ایران با حمایت نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شده نشان از انس و الفت میان برادران شیعه و سنی در ایران است.
وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم کردستان در پنجمین انتخابات خبرگان رهبری در سال 94 گفت: مشارکت مردم در انتخابات خبرگان رهبری 85 درصد بوده است که این نشان از محبت مردم و علمای کردستان و وفاداری به انقلاب اسلامی است.
جمعی از علمای اهل سنت امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کردند.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.