به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری قم روز سه شنبه اعلام کرد که سید محمد رضا هاشمی در آیین تجلیل از قهرمان ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم، با اشاره به لزوم کار در حوزه ورزش جانبازان و معلولان، افزود: باید با توجه به این حوزه زمینه رشد استعدادهای وررزشی استان ایجاد شود.
وی به اعزام 6 تن از استان قم به بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه 2 تن از ورزشکاران قمی موفق به کسب مدال شدند و به افتخارات استان افزودند که قابل تقدیر است.
سرپرست استانداری قم همچنین با اشاره به کسب موفقیت جمهوری اسلامی در کسب مقام سوم بازیهای پاراآسیایی جاکارتای اندونزی، خاطرنشان کرد: منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ورزشکاران و نیز اتخاذ سیاست های مناسب در عرصه ورزش در دولت تدبیر و امید، می تواند مسیر صحیح برای رشد ورزش قهرمانی در کشور را ترسیم کند.
هاشمی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم، بیان داشت: استانداری به مناسبت ایام شادی ماه ربیع الاول مساعدت های لازم برای توسعه این باشگاه را در نظر خواهد گرفت.
حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته و محمد محمدنژاد در رشته بسکتبال با ویلچر، نمایندگان قم در بازی های پاراآسیایی و امیر مهدی زاده در رشته کاراته، رضا ملک پور در رشته دو و میدانی، امیرحسین بادی در رشته تنیس و علی اکبر حیدری در رشته کشتی نمایندگان استان در مسابقات آسیایی جاکارتا بودند.
بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور و مسابقات پاراآسیایی در مهرماه امسال در جاکارتای اندونزی برگزار که کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی موفق به کسب عنوان ششم و در بازی های پاراآسیایی موفق به کسب عنوان سوم شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.