به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری یکشنبه شب در آیین شکرگزاری اقامه عزا در ماه های محرم و صفر، در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: دشمن در تهاجم فرهنگی و هجمه علیه فرهنگ ناب ما شکست خورد و این مایه فخر و مباهات است.
وی همچنین با اشاره به نقش هیات های مذهبی در شکست های فرهنگی دشمن افزود: همه هیات های مذهبی، ولایی هستند و در زیر سایه ولایت فقیه، حماسه های مختلفی آفریدند و دشمن بداند هر مشکلی بوجود بیاورد، این هیات ها به عنوان لشکر نرم انقلاب اسلامی در برابر استکبار خواهند ایستاد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: بدون تردید هیات ها در شکست دادن استکبار در جبهه غیر نظامی سهم عمده ای دارند و باید این صفوف بیش از پیش فشرده و منسجم شود.
وی با بیان این که هیات های مذهبی باید در جنگ اقتصادی به راه افتاده از سوی دشمن نیز فعال باشند، افزود: ترامپ رییس جمهور آمریکا و امثال آن برای ملت ایران زحمت درست می کنند، ولی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
اسکندری اذعان داشت: پیروزی از آن حق و جبهه اسلام ناب و اهل بیت و ملت ایران است، به شرطی که با استقامت مثال زدنی خود و همچنین اتحاد و انسجام همچنان پشت سر رهبر معظم انقلاب بایستیم.
آیین شکرگزاری اقامه عزا در ماه های محرم و صفر با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید محمد رضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، رضا سیار فرماندار، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار و برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان و همچنین احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس، متولیان موکب ها و اعضای هیات های مذهبی و دانش آموزی، شاعران و شخصیت های ادبی و آیینی برگزار شد.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.